Advertise





Benátská 2014

Přeju všem pěkný večer.
Asi před nějakou tou hodinkou jsem se vrátila z festivalu Benátská noc (letos jen "Benátská"). Musím vám říct, že mi bylo skvěle. Podle mě to není bůh ví jak úžasný festival (když to budeme srovnávat s takovými jako Rock for people, Colours..), ale já jsem si ho báječně užila a nabrala jsem velkou spoustu energie (a málo kg). 



Asi jsem našla poklad - Dýňová semínka v karamelu ♥!
Ne, že bych tam furt jen jedla.. ale jo, jedla.  .
Čtvrtek celý fesťák začal. Tento den byl dnem revival kapel jako například Abba star, Miracle, RMC. S mamkou jsme spíš tak posedávaly (překvapivě), doplňovaly tekutiny, procházely areál a schovávaly se před deštěm. Byla jsem ráda, že konečně prší, protože to nechutné dusno snáším ještě hůř, než to nechutné vedro.
Pátek už byl nabitější. Už podruhé za tyto prázdniny jsem viděla Lenny (poprvé to bylo na Kryštof kempu) a byla skvělá. Má fakt krásný hlas, který jsem vždycky chtěla, ale já bohužel nemám mamku zpěvačku, po které bych ho mohla mít. Po Lenny byl Divokej Bill, Tomáš Klus, Team a nakonec mí oblíbení Mandrage, které jsem si ma 100% užila.
Sobota sice nebyla oficiálně posledním dnem festivalu, ale pro mnohé, včetně mě, ano (v neděli už toho moc nebylo). Konečně se udělalo hezky a tak jsem si mohla vzít svůj nový overal, ve kterém sice bylo příjemně, ale na toitoikách jsem se musela celá svlékat a to nebylo nejlepší, když polovina z toiek nešla zamknout. Naštěstí pro mě a vlastně i pro všechny ostatní, jsem byla na "záchodech", které ještě trochu zamknout šly. Nicméně sobotu jsem si asi užila nejvíce. Anna K, Horkýžeslíže, Chinaski, HIM a Mig 21 ti všichni byli naprosto báječní a tak to pro mě bylo skvělé rozloučení s celou mou festivalovou sezónou 2014. Na žádný festival už se letos nechystám a tak jsem se snažila si to pořádně užít a to se taky povedlo. Nakonec se mi vůbec nechtělo zpět domů. 
A co vy? Byl jste někdo na Benátské? :)

PS: Před chvílí jsem docvičila, tak se omlouvám za hektický způsob psaní. Celou dobu ležím mrtvá na zemi a ne a ne vstát. Tak mi držte palce ať se ještě dnes dostanu do sprchy. :D

0 Comments:

Post a Comment

Thank you for your comment :)