Advertise





Letní Shakespearovské slavnosti - Sen noci svatojánské

Tak jsem tu zase a tentokrát s dalším kulturním zážitkem. Včera jsem byla na Shakespearovských slavnostech s mamkou a naší rodinou kamarádkou. Už minulý rok jsem tyto slavnosti navštívila a tak jsem se letos hodně těšila. Ale to bych nebyla já, aby se něco nepokazilo.


Jako naschvál celý den pršelo a tak jsme se bály, že představení zruší (odehrává se na hradě, pod širým nebem). K odpoledni se nebe začalo protrhávat a nám svitla malá naděje. Ovšem tato naděje netrvala dlouho. Po večeři v restauraci, kde jsem si dala výborné sýrové trio s americkými bramborami, jsme se vydaly autem na hrad a po cestě začalo lehce poprchávat. Nebylo to nic velkého a tak jsme si říkaly, že to přestane. Na místo jsme dojely s velkou rezervou a tak na nás volal řidič autobusu, který přivezl herce, jestli si nedáme kafe. Tak jsme šly a povídaly jsme si s ním celou hodinu. Pan řidič byl velmi vtipný, ale zřejmě si spoustu věcí trošku přikrášloval. Za tu hodinu z něj vypadlo, že v každém městě má nejméně 1-2 "kamarádky" a většina z nich je kolem věku 20 a méně (jemu ovšem bylo 30 a více). Ale byla s ním vážně sranda, takže to nebyl žádný vtíravý úchylák. Když jsme odcházely ze srandy pronesl, že já klidně taky můžu na nějaký zájezd (ehm) a když jsem řekla, že bych chtěla jet do Anglie, vychrlil na mě hned termín odjezdu.

Když už jsme si sedli na židličky (kovové a pěkně mokré) začalo představení. Hned ze začátku nás varovali, že když bude přšet, musí se představení zrušit. Do té doby ovšem nepřšelo nějak moc a tak herci v pohodě hráli. Uběhla první polovina a přišla pauza. Jenže po pauze se rozpršelo tak, že zbytek přestavení už herci dohrát nechtěli a jelikož byla odehraná už hodina, peníze nám ani nevrátili.

A tak jsme se promoklé vrátily domu a daly jsme si kapku (větší kapku) rumu na zahřání (článek jsem chtěla začít už po příjezdu, ale po pár "kapkách" rumu v coca cole, i zvlášť, by ten článek vypadal ještě hůř než teď). A tak mi teď nezbývá nic jiného než si přečíst někde, jak celý příběh skončí.

0 Comments:

Post a Comment

Thank you for your comment :)