Advertise





Don't stop!

Konečně je pryč "necvičící antibiotiková" doba a já KONEČNĚ můžu zase něco dělat. Hodně z vás si určitě řekne, že odpočinek a necvičení je skvělá věc, ale pro mě to bylo doslova utrpení. O prázdninách jsem začala hubnout a zhubla jsem.. docela dost (pro mě, nebylo to 40 kg, ale kolem 6-8 kg) a za tu jsem si zamilovala cvičení. Bohužel je škola, hodně stresu a kolem mě samé výborné jídlo a já se prostě občas neudržím, takže se moje váha trochu zvýšila, ale dokud se držím kolem 55-56 kg jsem spokojená.

Tím, jak jsem onemocněla jsem přišla o hodně tréninků, Vánoční Show mé taneční skupiny a taky o hodně cvičení doma. Naštěstí ta doba, kdy nemůžete po dobrání antibiotik cvičit je pryč a já se zase ke cvičení vrátila. Nebylo to zrovna lehké, začít tam, kde jsem přestala, ale myslím si, že jsem to zvládla.

V prosinci je podle mě nejtěžší si udržet váhu. Je volno, všude samé cukroví a co budete dělat radši? Koukat se na oblíbené pohádky s hromadou cukroví nebo se potit doma nebo ve fitku? Já si myslím, že všichni radši šáhneme po ovladači než po činkách. Ale kdybych to udělala i já, tak vám řeknu, že do týdne začnu zmatkovat se slovy, že jsem 100% přibrala aspoň 5 kg a budu se snažit rychle cvičit. Patřím mezi lidi, kteří zbožňují jídlo, ale bohužel také patřím k lidem, kteří mají jednou za čas takový ten panický záchvat, kdy příjdou obavy, že vážím o 10 kg víc než vážně vážím (je to jen v mé hlavě a po čase mě to zase přejde).



Jestli se chcete vyhnout takovým těm výčitkům svědomí, ale zase nechcete trávit nad cvičením moc času rozhodně vám doporučuji mou oblíbenkyni Cassey Ho z youtube kanálu "blogilates". O této sympatické pilates instruktorce jsem psala spoustu článků a můj názor na ní je stále stejný. Líbí se mi její přístup ve videích, který mě vždy popožene dál. Videa netrvají tak dlouho a myslím si, že jsou velice efektní.


Tentokrát vám přináším videa na břicho, nohy a ruce. Řekla bych, že při prvních cvičeních jsem si myslela, že do konce nepřežiju, ale to je normální. Nikdy to nemůže být na začátku lehké a sama Cassey říká, že o tom to je. Musíte si dát trochu vyšší cíl, aby jste stoupali výš a výš, ale zase né tak vysoký, aby jste se zhroutili. Taky nedoporučuji cvičení každý den. Zkuste to třeba každý druhý den nebo 3x do týdne. Nic se přeci nemá přehánět a kdyby jste cvičili každý den, tak by vás to brzy přestalo bavit.


Mimochodem, vím, že je to úplně mimo téma, ale v pátek jsem získala prvního "pravidelného čtenáře". Vím, že pár z vás sem chodí každý den, ale tím termínem "pravidelný čtenář" myslím, že se někdo opravdu přihlásil k odběru. Jestli chcete být další, tak jsem do menu přidala aplikaci, kde se můžete přihlásit i vy. Nechci vám nic vnucovat, ale jsem hrozně nadšená z každé maličkosti, i z toho, že mám 7 odběratelů na youtube (včetně mě.. to není zoufalství :D)

1 Comments

  1. je super, že se těšíš z každé maličkosti :)) a jsem ráda, že už jsi zdravá :D o Vánocích se víc jí, to je pravda... já jsem ráda, když aspoň něco přiberu :D

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)