Advertise





Wishlist #2



Přeji všem krásný den! Týden už je v plném proudu a já samozřejmě už nemám tolik času jako předtím. Už je tady zase ten známý koloběh života - škola, učení, jídlo, spánek a je tedy jasné, že články se budou objevovat na blogu méně často (jako by tomu bylo někdy jinak).

Dnes, jsem se rozhodla pro takový pohodovější článek a tím je wishlist. Netroufám si říct, pod jaké období tento wishlist zapadá, ale dalo by se říct, že jsou to věci, které bych si chtěla pořídit do léta (a teď najít peníze co?). Samozřejmě, že už mám vymyšlenou tunu outfitu (a nakonec vyfotím jeden).


1. Jeanové bundy jsem kdysi moc nemusela. Možná proto, že mi připomínaly dětství, kdy jsem je nosila pořád a vypadala jsem jako malinkatý zálesák (malinkatý zálesák v maskáčích, kšiltovkou a jeanovou bundou těžko rozpoznatelný od kluka.. Leoš). Jednoho dne se mi, ale začali líbit v kombinaci s šálami, které jak víte také zbožňuji.

2. Zima ještě není u konce a samozřejmě, že na svetry není nikdy špatná chvíle. Tento černý jsem objevila před Vánoci v Lindexu a zamilovala jsem se do něj. Bohužel, neměla jsem peníze a tak jsem o něm mohla jen snít, ale možná, že se mi poštěstí a najdu ho ve slevách, které teď všude jsou. Přesně takový, ale zelený jsem si pořídila za 199,-, takže kdo ví.

3. Saka jsou věc, kterou mám ráda snad už od 14 let a teď jsem dostala k Vánocům nádherné šedé sako. Bohužel, mé staré černé už je vážně staré a taky na to vypadá, proto bych si přála koupit nějaké to nové.

4. Léto nemám ráda a ví to o mě všichni, protože to ráda všem připomínám. Bohužel, se nemůžu na celé letní období zavřít do mrazáku a tak i já volám po nějakých kraťasech. Jediné, které mám už jsou mi dost uplé a to není nejlepší, když se Vám potí nohy. Takže mám v plánu nakoupit si alespoň 2 s vyšším pasem, které jsou ta jediná alternativa, která u mě připadá v úvahu.

5. No a když už jsme u léta, k létu a nejen k němu, patří i sluneční brýle. Jsem velký talent co se týče brýlí. Buď je ztratím a nebo rovnou zničím, takže teď už mám jen jedny, které jsem musela v rámci možností opravit. Proto mi by se mi hodily nové. Vzhledem k tomu, že mám kulatou hlavu, nesedí ke mě každé brýle, ale u tohoto tvaru mám vyzkoušené, že nevypadá tak špatně a jsem na něj zvyklá.

6. Šaty jsou věc, která se mi líbí, ale bohužel moc takových těch jednoduchých šatů nemám. Chtěla bych to změnit a nakoupit si pár jednobarevných volných kousků. Nemám ráda takové ty uplé šaty, které obepínají můj zadek, protože se v tom cítím dost nepohodlně a nepříjemně. Hodně se mi líbí ten typ s límečkem.

7. Psaníčko si přeji už hodně dlouho, ale prostě nikde žádné nemůžu sehnat. Buď je ozdobeno zlatým doplňkem, nebo nemá "ucho" což je věc, kterou prostě potřebuji. V poslední době se mi hodně líbí kombinace lesklého "těla" a hadího potisku na části, kterou psaníčko zapínáte. Zdá se mi to jako perfektní kombinace, která tuto jednoduchou kabelku oživí.

8. Jak už jsem řekla, šály jsou v poslední době mojí vášní a po šedé šále mé srdce už nějakou tu chvilku touží. I když se oteplí, řekla bych, že je to skvělý doplněk na chladnější večery.

9. Zdá se, že jsem teď měla nějaké zvláštní období, protože se mi zalíbilo spousta věcí včetně velkých doplňků na krk. Je to skvělý způsob, jak oživit jednoduchý top, svetr nebo košili. Určitě by mě potěšilo, kdybych ke svému prvnímu přidala i další.

8 Comments

  1. Jé ! Vybrala jsi nádherné věci ! :) Asi máme podobný vkus..Nejlepší jsou na zimě stejně velké teplé svetry ! <3

    ReplyDelete
  2. Sáčko taky potřebuju. Mám jen takové fialové a to se ke všemu nehodí. :))
    A šaty, to je to samé, taky žádné nemám. Rozhodně ne ty, které můžu nosit normálně a ne jen do společnosti. :)

    ReplyDelete
  3. Wow, krásne vecičky si si vybrala! :-)
    Dijoun&Klaudi

    ReplyDelete
  4. pěkné věci sis vybrala :) ty šaty vypadají skvěle a ten svetr je taky moc pěkný :)

    ReplyDelete
  5. Vybrala jsi skvělé věci! :)
    Já nejsem ten typ člověka, co by nosil šaty, takže já miluji kraťásky a ty co jsi vybrala se mi zrovna fakt moc líbí! :)
    Já jsem si poslední dobou taky velice oblíbila šály, já jsem takový zmrzlík a vlastně je to i velice pěkný doplněk! :)
    A psaníčko? souhlasím, je celkem těžké nějaké pěkné najít. Já nemůžu najít ani nějakou pěknou peněženku -_-
    Vybrala jsi opravdu krásné kusy oblečení a samozřejmě i doplňky :)
    A děkuji za komentář na blogu, červenám se tady jako rajčátko! :*

    ReplyDelete
  6. Taky jsem nutně potřebovala nové psaníčko a šaty :D a naštěstí jsem všechno sehnala :3 tak držím palce,aby jsi to taky sehnaůa! :)

    ReplyDelete
  7. S džínovými bundami jsme to měly úplně stejně! Já z nich mám hrůzu doteď. :D
    Šaty jsou super věc. Kdybych měla maličko jinou postavu, nemusela bych nosit nic jiného. Ty červené jsou moc pěkné. :)

    ReplyDelete
  8. Ta šála ♥ a ta jeanová bunda, jsou fakt super, já je mám ráda a dětství mi naštěstí nepřipomínají :D Ráda chodím oblečená jako rockeři ze 70tých let tj. Jeany, tílko metallici a jeanová vesta se spoooustou placek. Vypadá to dobře :D A takhle bunda se mi fákt líbí ;))

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)