Advertise





April & May Favourites

Je to tady, konečně jsem se dostala k sepsání oblíbenců za poslední dva měsíce. I když by se zdálo, že za tak dlouhou dobu jich bude neuvěřitelná hromada, není to tak. Někdy si mě získá 10 věcí během prvního týdne, někdy musím opravdu pátrat v paměti, aby byly alespoň 2.

Finally, I made it to write new article about April and June favourites. It seems like a long time, but it felt like a week especially while I was learning for my final exams in school.. Maybe that's why there's not so many things.





Mezi beauty věci patří korektor Camouflage od značky Catrice. Období, o kterém mluvím tak často až je mi trapně, s sebou neslo i určité následky na mé pleti (pro ty co vážně neví - maturita, ne jiné období). Naštěstí jsem našla korektor, který si s nimi poradil ve chvílích, kdy jsem se vydala na denní světlo. O to, abych při mých "vycházkách" aspoň trochu voněla, se postarala Zara a její vůně Oriental. Jedná se pouze o vzoreček, jehož vyčerpání oplakávám ještě teď, ale i přes to jsem se stále nedokopala ke koupi jeho větší verze.

First beauty thing is concealer Camouflage by Catrice. Season of learning was.. let's say tough. Not only for me and my family, but for my skin as well. This magical thing helped and still helps me to hide everything I needed and need to hide.  I don't own many perfumes, because I always cling to a certain smell and I don't have a will to search for a different one. Luckily, in Zara, they've given me tester of their perfume Oriental and I can't even describe how amazing it smells. Sadly, I still haven't bought full version of it.. laziness forever.

Jako člověk, který nefandí létu a dokud to jde, chodí v kožené bundě, nebudu mít v oblíbencích kraťasy ani krátké topíky. Mou oblíbenou kombinací se stalo spojení tenkého šedého svetru bez výstřihu z Reserved, společenských kalhot z outletu Manga a slunečních brýlí z Lindexu. Není to ani moc formální, ani moc "rozdivočené" (právě teď mě nenapadá lepší výraz) a to je to, co mě na tom baví. Jedinou nevýhodou je ta šedá barva, kterou budu muset v létě bohužel nechat ve skříni.

I am not a fan of hot summer days and I never will be. I enjoy wearing leather jacket for as long as possible. That's why my favourite outfit consisted of black formal trousers from Mango Outlet, grey sweater from Reserved and sunglasses from Lindex. It's not too formal and not too "wild" and that's what I like about it. The only thing I don't like is colour of the sweater - grey and sweating is not the most perfect combo.

Poslední kategorií, která je vlastně nejobsáhlejší, je zábava. Zábava ve formě vysedávání ve Starbucksu, které jsem zavedla, jinak bych se z toho všeho doma zbláznila. Nápoj, který získal mé srdce je Cold Brew - studené, nesladké a vlastně i (na tamní poměry) levné kafe. Pokud se jedná o hudbu, nemám oblíbenou písničku nebo písničky, ale spíš interprety. Jedná se o Hozier a Of Monsters And Men, které poslouchám tak moc, že se v mém iPodu nachází playlist "Hofmen ♥". Kdyby se mě někdo ptal na to, jaký styl hudby poslouchám, kombinace Hofmen by to popsala perfektně. Kromě hudby jsem hledala rozptýlení i na YouTube, kde jsem nejčastěji sledovala videa Jimmyho Fallona, konkrétně různé challange s celebritami. Za zmínku určitě stojí i kanál "Tasty", který mi dělal nonstop chutě nebo český kreslený seriál "Dějiny udatného českého národa", který mi pomáhal s učením. Pokud je něco v českých dějinách, co vám není jasné nebo si to nemůžete zapamatovat, určitě dejte šanci českému lvovi, kterého namluvil Jiří Lábus.

Last category is entertainment. First thing that need to be appreciated is Cold Brew from Starbucks. I feel like I've talked about Cold Brew before so all I'll write is that if you want drink that is cold,  full of coffee flavour and not sweet, you have to try it. From music, I've became addicted to Hozier and Of Monster And Men. I've created playlist full of their songs cold "Hofmen ♥" and this playlist perfectly describes what type of music I like to listen to. Last thing I want to talk about is Jimmy Fallon's show. I don't watch the whole thing, but I enjoy watching parts of it on YouTube. It always makes me laugh so much especially challenges with famous people.

A to je úplně vše. Stále přemýšlím nad tím, kdy je ten perfektní čas na přidání článku. Můj původní záměr byl 2x týdně, ale po pauze, která tu byla, se to změnilo na jednou týdně. Jak to vnímáte vy? Co je pro vás a váš čas, který mému blogu věnujete (♥) lepší?

And that's it for today's article. I am thinking about the perfect article timing. What do you thing? How often should I be posting? :)

1 Comments

  1. Moc pěkná článek. Zrovna Hozier je můj oblíbenec a Of Monster and Men taktéž :)

    Kosmetické radosti

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)