Advertise





February Favourites

A zase je za mnou další měsíc a tentokrát ten nový startuje odpočet posledního měsíce v Cambridge. Je až neuvěřitelné, jak rychle to uteklo a já vám musím říct, že se opravdu těším zpět domů na rodinu, kamarády, domov a všechny ty plány, které jsem si stihla zatím naplánovat. Dnes nemám ani potřebu krátit své úvodní proslovy, jelikož oblíbenců je radikálně málo. Možná je to tím, jak krátký měsíc byl, možná tím, že jsem ho trávila tak nějak nudněji a možná i tím, že jsem zůstala věrná těm z měsíců předešlých. Ať už je to jak chce, jdeme tedy na první položky ze.. to ani není seznam, takže ze seznámku.

Another month is over and the new one's started counting of my last month in Cambridge. It's unbelivable, how fast everything went and I must admit I'm looking forward to be back home with my family and friends. I'm also pretty excited about everything I've planed for April, but that's totally different topic. Today, I'm not even going to try to make this intro short or shorter, because the list of February's favourites isn't that long. In fact it's as short as my legs are.. haha. Maybe it's because I've been doing nothing interesting during the whole month (lame) or maybe because I've been using things I'd mentioned in one of last favourites.

Překvapí vás, že jedinou kosmetickou věcí, je něco z Lushe? Myslím si, že už je to pro můj blog a tento typ článků taková tradice. Já si nemůžu pomoct, ale když jdu kolem něj, musím se tam automaticky zastavit, načuchat všech těch vůní a nakonec se i nechat zlákat na nějaký ten nový produkt. Je pravda, že ceny jsou poněkud vyšší, ale jakmile jde o pokožku a vlasy, nemám problém si trochu připlatit. Tentokrát se jedná o novinku Plum Rain, která přišla z Oxford Street (matně si pamatuji, že něco takového mi prodavačka asistentka prodeje slečna, která tam pracuje, říkala), a která si mě získala během pár vteřin. Sprchový gel vonící jako kombinace grepfruitu a gumových bonbónů mě to prostě baví.

It's not a big surprise that the only beauty thing in this article, is made by Lush, is it? I think that for my blog and monthly favourites especially, it's some kind of tradition. I just can't resist when I'm walking past Lush. I have to go inside, sniff everything and leave with something that's been recommended to me. I know, Lush isn't one of the cheapest brands, but when it comes to skin or hair care, I don't mind spending more money, because in the end of day, it's your skin and you can't just take it off and change it for a new one (although, that would be cool). This time, it's a new shower gel Plum Rain that came few days/weeks ago to Cambridge from Oxford Street (I think) and I fell in love with it in the first second I smelled it. Shower Gel that smells like combination of grapefruit and jelly beans? I'm in!

V posledních pár týdnech mám pocit, že mi naprosto dochází inspirace. Ať jde o články, oblékání, make up, vlasy nebo třeba jídlo, stále se v tom plácám a nic mi nepřipadá dost dobré. V takových chvílích beru do ruky mobil a otevírám Pinterest, kde i vše poctivě ukládám, a když se mě opět zmocní ten pocit, jen vše znovu prolistuji a hned je vše o něco lepší. Neříkám, že mi Pinterest pomohl překonat tu šílenou sebekritiku, kterou teď zažívám až moc často, ale určitě mi ji alespoň pomáhá na chvilku vypnout.

Recently, I've been dealing with a lack of inspiration. It doesn't really matter if it's clothes, make up, hair or food, I just feel like everything what I do isn't simply good enough. When I'm in such mood, I just grab my phone, open Pinterst and pin everything I like and if I need a fresh wind of inspiration, I just look back at pictures I've pined and feel a bit more inspirited. I'm not saying that Pinterest stops me from self-doubting, but it's a definitely good way how to switch it off, at least for a while.

Když jsem psala, že je oblíbeností radikálně málo, opravdu jsem to tak myslela. Tohle je totiž naprosto vše a já už vám jen připojím pár oblíbených písniček. Příště se můžete těšit na článek o mém výletu do Norwich, který jsem měla původně v plánu už na pondělí, ale bohužel jsem nestihla vše, co jsem chtěla. Tímto se s vámi loučím a přeji vám krásný zbytek týdne :)

When I said that the list was really short, I meant it, because this everything for this article. If you want to know, what I've been listening to the most, you can check all the songs down bellow. The next article I'm planning will be about my trip to Norwich that happened to be last week. I wish you a nice rest of this week :)
 

5 Comments

  1. Chápu, je těžké si každý měsíc oblíbit dostatečné množství věcí na článek... proto jsem třeba já favourites přestala psát, protože jsem toho prostě nebyla schopná, požívám prostě pořád to stejné, ale koukám, že LUSH teda jede :) a krátí se ti to tam teda :) za chvilku tam máš Terku jako na koni a pak šup domů plnit plány :)

    www.double-claire.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já, když opravdu vůbec nic na tom seznamu oblíbenců nic nemám, ten článek vynechám, ale někdy by byla škoda, kdybych se o těch věcech nezmínila :)

      Lush je prostě srdcovka. Čím dál víc mě ty produkty baví :)

      Terku už za týden a od soboty za 3 už letím. Utíká to šíleně rychle! :)

      Delete
  2. Copak to tam máme za písničky, co Leonko? 😁 Jednoduše nakažlivé. ❤ Vždy když píšeš o Lush produktech a obchodech, jako by tam člověk byl s tebou. Moc příjemný článek (jako všechny, jak jinak). :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, nemůžu za to, že mě někdo nakazil :D

      Děuji moc ♥

      Delete
  3. One Republic mám strašně ráda, takže písničky od nich jsem si poctivě pustila.
    Jinak Lush je prostě něco, co mi doma nesmí chybět a jednou za čas se rozmazluji jejich bath bombs :)

    Travel with Marky || Život v Americe

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)