Advertise





See you soon Berlín

Tak už je to tady! Zítra odjíždím do Berlína! Konečně jsem se dočkala a vy víte nejlépe, jak moc jsem se těšila (možná proto, že jsem to v každém článku zdůrazňovala). Zítra ve 2:45 ráno máme sraz u školy.. jo, 2:45 ráno. V tu dobu, kdy je tma a všichni normální lidé spí. Dokonce i moje mamka, která vstává do práce tak, aby tam byla v půl 6. Ale to bude v pohodě, půjdu spát asi po večerníčku. Nebo nebudu spát vůbec, to je ještě v rozhodování.


Dnes ke mně příjde spolužačka Terka, s kterou budu celou cestu sedět (jako by nám to nestačilo ve škole). Bydlí docela daleko od školy a musela by vstávat hodně brzo (hlavně její taťka). A tak jsme se domluvily, že bude jednoduší, když přespí u mě, protože já bydlím od školy jen 10 minut. Máme v plánu si pustit "Hvězdy nám nepřály". Ona tento naprosto dokonalý film ještě neviděla, a já o něm pořád básním (což už musí být otravné). Doufám, že po dnešku budeme básnit spolu (připravila jsem velkou dávku kapesníčků).

Chtěla bych se vám omluvit za nečinnost v posledních dnech. Měla jsem toho ve škole moc, a když už jsem nějaký ten čas měla, nebylo ho tolik na to, abych zrealizovala své nápady na články. Ale zvládla jsem to včera a dnes, a vy se můžete těšit na 2 nové články. Doufám, že se vám budou oba líbit, protože jsem se na nich docela nadřela. Taky jsem se rozhodla, že takhle to budu dělat každý víkend. Napíšu aspoň 2 články, aby nedošlo znovu k takové situaci, která tu nastala tento týden. Vážně mě ničilo vidět blog "umírat". Ale doufám, že tahle doba je pryč.

Hned jak se vrátím napíšu vám své dojmy. Doufám, že vše dopadne dobře a já budu psát jen pozitivně. Když vše půjde jak má čekají na vás články s fotkami a zážitky, shopping a možná i nějaký ten outfit. Tak mi držte palce.

4 Comments

  1. Páni, ty se tak máš. To my ze třídou jedeme možná tak do Německa na Vánoční trhy a to je všechno. Taky bych chtěla takhle někam dál, a třeba na 3 dny, rozhodně si to tam užij, závidím ti! :)
    jé, Hvězdy nám nepřály, tak to si užijte, taky jsem měla hafo kapesníčků u sebe :D
    jé, těším se na ty články, fakt moc! a užívej si tam co nejvíc, těším se i na fotky z Berlína, fakt ti závidím ! :)

    ReplyDelete
  2. Tak budu moc držet palce a přeju ti, aby sis to tam pořádně užila :) Už se těším, jak nám o tom napíšeš!
    Díky za milý komentář :) No taky bych si chtěla nechat narůst dlouhé (i když občas mám i nutkání ostříhat se naopak úplně na krátko :D), ale už jsem měla fakt dost roztřepené konečky, tak to chtělo trochu střihnout... teď ale zase dlouho ke kadeřnici nepůjdu a nechám to růst :) Jednou bych moc chtěla vlasy aspoň po pás...

    ReplyDelete
  3. Já chci taky do Berlína!!! Ty se máš! Hlavně si to tam všechno moc užij! :)

    ReplyDelete
  4. to brzké vstávání by mě asi zabilo :DD užij si to tam pořádně!!! na dojmy a zážitky se už teď těším :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)