Advertise





Shopping #6

Víte co jsem dělala v sobotu? Ano měla jsem nákupní horečku. Porušila jsem svůj plán a nakupovala jako šílená. Koupila jsem sice i dárek pro taťku, ale musela jsem trošku zmenšit rozpočet na další měsíce. Vím, že budu nakupovat i v Berlíně, ale to už bude více zaměřeno na dárky k Vánocům pro mé blízké. Možná bych se měla jít léčit, ale každá holka má někdy pocit, že nemá co nosit. A přesně tenhle pocit jsem zase měla. Celá sobota byla skvělá. Potřebovala jsem trochu vypnout a na nic nemyslet a to se povedlo. Když jsem přišla z nákupů, zašly jsme s mamkou na výbornou večeři a večer zakončily klasickým českým filmem "Marečku, podejte mi pero".


Zajímá vás co jsem zase koupila? Tak se na to pojďme podívat.



Lindex, 250,-

První obchod, který jsem navštívila byl Lindex. Chtěla jsem se podívat na nějaké pěkné psaníčko, ale cestou jsem potkala stojan se slevami a zahlédla tento svetr. Na focení bylo dnes ráno špatné světlo a proto ta barva vypadá na každé fotce jinak (omlouvám se). Zkusila jsem ho s košilí a vypadal skvěle. Hned jsem se do něj zamilovala. Tuto barvu nenosím moc často, ale nechci nosit stále ty stejné barvy.

New Yorker, 199,-

Voilá! Ano vidíte dobře, konečně jsem si koupila šálu. Ti co mě sledují na instagramu to už ví a ti co ne by měli. Ne nemusíte, ale budu hrozně ráda. Na tuhle šálu jsem náhodou natrefila v New Yorkeru. Vzala jsem si jí do kabinky spolu s černým kabátem, který mám také z tohoto obchodu a vypadá to skvěle. Takže jsem úplně nadšená!

Gate, Košile - 298,-, Šála - 249,-

Za normálních okolností se obchodu Gate vyhýbám velkým obloukem, ale tentokrát jsem si řekla, že za zkoušku nic nedám a musím vám číct, že ani trochu nelituju! Našla jsem tam konečně světle modrou košili, kterou už hrozně dlouho chci a další šálů. Proč mít jen jednu, když můžu mít dvě, že ano? Ani nevíte jak jsem šťastná, že už nemusím nikde hledat.


A už jsme u konce. Další přírustek do rodiny svetrů. Pamatujte si, že šedý svetr ještě nemám, takže tohle byla prostě nutnost! Mimochodem miluju ty "We ♥ KNIT" cedulky.

Už vážně nemá cenu vám říkat, jak s nakupováním na nějaký ten pátek končím, protože vím, že v Berlíně se zase rozjedu a budu vymýšlet různé výmluvy. Tak doufám, že se vám nové kousky líbí, tak jako mně.

11 Comments

  1. pěkně jsi nakoupila :) nejvíce se mi líbí ta košile :3

    ReplyDelete
  2. Uzasna je ta bezova sala 😍 a taky kosile a samozrejme sedy svetr top ❤️

    ReplyDelete
  3. Moc hezké věci :) Ty svetry se mi moc líbí, taky bych si chtěla ještě jeden takový koupit...
    Jinak Gate jsem taky dřív moc nemusela, ale občas se tam dá najít něco hezkého za dobrou cenu, tak tam taky sem tam kouknu :)

    ReplyDelete
  4. ách bože! ty svetry chci taky, jsou naprosto boží! miluju světříky, hlavně když je zima, jéééé <333 takže prostě máš nekonečno hvězdiček , za nakoupené oblečení, protože je úžasné! já dostala k Vánocům od ségry šálu..samozřejmě před rokem, a uplně jí miluji !!! :)) jsem ujeta ná šály a šátky! :))

    ReplyDelete
  5. Mám hrozně ráda svetry a košile, a mnohdy se mi líbí i typy oblečení co nosíš ale jsem prostě typ kteremu to nesedne :D

    ReplyDelete
  6. Ty jsi ulně úchyl na svetry :D Ale to už vím od prváku :D Já jsem zase úchyl na tílka :D :D

    ReplyDelete
  7. To musel být ale nákup :) Moc se mi líbí ta červená šála :)

    ReplyDelete
  8. Ten šedý svetr je boží, taky chci do Berlína ♥

    ReplyDelete
  9. krásné věci sis koupila :) ten šedý svetřík je úžasný :)

    ReplyDelete
  10. Ta bezova sala je proste boziiii *_*

    ReplyDelete
  11. pěkný věci sis nakoupila:) taky jsem byla v sobotu na nákupech :D

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)