Advertise





Bye, Bye High School

Tak je po všem. Minulý pátek mi posledním zvoněním skončila školní docházka a teď už je přede mnou "jen" maturita. Když se na tu větu tak dívám, zní to, jako bych byla naprosto smířená s faktem, že za měsíc maturuji. Haha, ne.. tak to vážně není. Ani neumím popsat, jak moc ve stresu jsem. O tom ale dnes mluvit nechci (o tom uslyšíte ještě několikrát v dalších článcích), dnes vám chci přiblížit to, jak mé poslední zvonění a přípravy na něj vypadaly.

It's over. Last Friday, it was my last high school day and in exactly one month, I am doing my final exams. To be honest I am more than stressed, but that's not what I want to talk about today. I want to show you what my last day in school looked like. 





Čtvrtek jsem trávila se spolužačkou Terkou, která u mě ten den spala. Zašly jsme si na výborný kebab (Ostraváci, zajděte si na kebab v Porubě nahoře na hlavní třídě vedle podchodu na Bohuslava Martinů) a na moje oblíbené Cold Brew do Starbucksu, pustily si Thora a nakulmovaly si vlasy, abychom si ušetřily práci další den. Rovnou vám řeknu, že jsem si stejně musela vlasy ráno dokulmovat.

On Thursday, I was with my classmate Tereza who stayed at my place over the night, We ate the most delicious kebab, had my favourite Cold Brew in Starbuck, watched Thor and done curly hair, because we didn't want to do that in the morning. Of course I had to redo it in the morning anyway. 



Mimovský make up jsem zkoušela už týden před tím, takže jsem měla dopředu jasno. Bílý obličej s černým okrajem, černé obočí (skoro on fleek), červená pusa, linky a pod jedním okem abstraktní čárky, které měly vypadat jako slzy. Nakonec jsem byla s výsledkem spokojená a v kostýmu jsem se cítila dobře. Nejlepší na tom bylo to, že jsem vše kromě kšand a bílé barvy měla doma. Z toho plyne, že kostým nemusí být drahý, aby vypadal dobře.

It is a tradition that seniors wear costumes and collect money from younger students. My costume was mime, because it is pretty easy and cheap to make, but it still looks amazing. I hadn't had to buy anything except of the white face make up and braces. In the end I was more than happy with the result.

Takové vlasy prosím každý den, ale bez kulmování, děkuji :)
Vím, že každého poslední den vypadá jinak, proto vám ten náš stručně přiblížím. Před zahájením chodíme po ulici a žebráme peníze od příchozích studentů, poté následuje program každé z tříd, který se skládá z prezentací, videí, scének a tanečků a celé to končí předáním květin profesorům. Pak už je jen a jen na nás, jestli budeme pokračovat s žebráním i v ulicích. Jasně, že já a můj spolek mimů a holek v pyžamu jsme vyrazily do centra Ostravy, kde jsme se setkali se spoustou milých lidí, kteří nakonec přispěli. Večer jsme to vyrazili ještě hodně lehce zapít a tím skončil náš velký den. I přes vztahy, které v naší třídě panují, mi to tak trochu bude chybět.

When we were ready, we met in front of Akord (= house of culture) and collected some money from students. After that, it was time for program that our class and other classes made. Our program consisted of videos from past, interviews with professors and challenges. In the end we gave flowers to professors and thanked them for everything they had done for us. In the afternoon, we drove in to the centre of Ostrava, where we were collecting money for 3 hours. It was a really good end of the high school for me.



A co vy? Jak vypadal nebo bude vypadat váš poslední den na střední škole?

PS: Ode dneška jsou všechny články přednastavené, proto na všechny komentáře odpovím až za měsíc :) 

0 Comments:

Post a Comment

Thank you for your comment :)