Advertise





Děkuji VímVíc, teď už vím víc

Chtěli jste už někdy svého učitele/profesora/rektora na chvíli pauznout nebo přetočit o několik vět nazpět? Díky stránce VímVíc se vám váš sen splní. Nedávno mi přišla nabídka na spolupráci právě s touto stránkou. Mým úkolem bylo si vybrat kurz z jejich široké nabídky, absolvovat ho a poté vám sepsat své upřímné pocity. Na výběr jsem měla od lekcí jazyků přes rady o výživě až po podnikání.





Zakladateli VímVíc.cz jsou Ivo Prax a Michal Hardyn. Ivo je vystudovaný právník, kterého na Moravě znají mimo jiné jako šéfa řečnických klubů Toastmasters. Ivo má více jak 6 let zkušeností s online projekty a vzděláváním. Michal se přes 7 let zabývá podnikáním na internetu, založil několik úspěšných projektů, které využívají stovky tisíc uživatelů. Podílel se na založení projektů jako cashback portál PlnáPeněženka.cz, slevový srovnávač TopSleva.cz a SlevyDnes.cz. (zdroj)

Nakonec jsem zvolila kurz "Jak psát blog, kam se lidé vracejí v zástupech", protože to byl právě blog, díky čemu jsem tuto nabídku dostala a jak jinak mu to vrátit, než tím, že se ho pokusím vylepšit. Skládal se z 15 lekcí pod vedením Jana Markela, který působí už třetím rokem v magazínu Generace 21, píše pro mnoho webů včetně sebeřízení.cz a je autorem knihy "Prodej svoje know how".

Kurz jako takový mě bavil a byl pro mě velmi přínosný. Dozvěděla jsem se, že i počet slov v nadpisu a článku může ovlivnit počet čtenářů na blogu. I to, kdy a kolikrát týdně by měly články vycházet. Během kurzu jsem zaznamenala několik pro a proti, které si můžete přečíst o kousek níž.
  • Můžete být klidně nazí, pojídat u toho čínu, ležet na zemi v koupelně a to i ve 2 hodiny ráno a nebude to ani trochu divné (dobře, možná trochu jo).
  • Pokud nestíháte nebo máte potřebu si na chvíli oddechnout, můžete si dát pauzu a vrátit se k lekci za hodinu nebo za týden.
  • Je jedno kolik vám je let, protože se na vás nikdo nedívá a záleží jen a jen na vás, jaký kurz si vyberete. 
  • Pokud vás kurz baví nebo si potřebujete připomenout to, co v něm bylo řečeno, můžete si ho pustit znovu kolikrát chcete. 
  • Pokud máte pomalý internet jako já, může se bohužel stát, že se vám bude video sekat a vy neuvidíte obraz. 
Tak co, už si vybíráte kurz? Pokud ano, mám pro vás 10% slevu, kterou můžete získat po zadání kódu "MOIMELEA10" (ani nevíte, jak nadšená ze svého prvního kódu jsem). Navíc, po registraci se vám na účet přičte 100,- v kreditech. A teď už se registrujete?



0 Comments:

Post a Comment

Thank you for your comment :)