Advertise





I'm Back


Celou zimu jsem všem říkala, jak se těším, až budu moct znovu běhat, a včera nastal konečně ten den, kdy jsem to zrealizovala. Po dobu běhu se mi honila v hlavě spousta myšlenek, a tak pro vás mám několik postřehů ze včerejšího běhu.
  • V zimě se mi běhá mnohem hůř, než v létě.
  • Při běhu mám pocit, že se od léta trať scvrkla a já ne a ne doběhnout k tomu vysněnému 5. kilometru.
  • Věc, kterou v tom chladném počasí postrádám, je kapesník. Zběsilé dýchání a popotahování nezvládám provozovat dohromady. 
  • I když už je pro mě "Shake It Off" ohraná, při běhu zní skvěle. 
  • Mám chuť si koupit hromadu sportovního oblečení (třeba v Lindexu teď mají skvělé legíny). 
  • Touha nikoho známého nepotkat, je stále stejná. 
  • Pocit, že v tom milionu vrstev není vidět, jak každý faldík skáče, je k nezaplacení. 
  • Po zimní pauze od sebe nemůžu čekat žádné velké výkony, takže je nejlepší, stanovit si opravdu malé cíle. 
  • Rozhodně neumím hypnotizovat čísla kilometrů, aby se zvyšovala. 
  • Na zpocené tělo není vítr moc příjemný. 
  • Už teď se těším na další běhání i přes to, že jsem málem nedošla domů (už chápu, proč jsem vždycky běhala až domů).
Než tento článek ukončím, ráda bych se zmínila o nabídce, která mi přišla minulý týden v mailu. V sobotu 16. dubna se v Ostravě koná NightRun, který se skládá z různých kategorií, mezi nimiž je i Avon běh s podkategorií BlogRun. A právě do kategorie BlogRun mě vybrala ambasadorka BlogRunu v Ostravě. Nemusela jsem dlouho přemýšlet a nabídku jsem přijala, protože běh miluji, a když se jedná o dobrou věc, tak by byl hřích se nezúčastnit. Pokud chcete více informací, podívejte se na tento odkaz.

Zdroj obrázku

4 Comments

  1. Jak už jsem jednou říkala - MOC GRATULUJU! Pokud měli někoho vybrat, byla jsi to právě ty! Vím, jak tě to baví, a přesně proto by to měl člověk dělat. Pro pocit, že ho to baví, ne pro pocit, že hubne. :D Takže ti držím palečky ať se ti to líbí a ať v tom jen pokračuješ. ♥

    ReplyDelete
  2. Gratuluji, super rozhodnutí a ať Ti to běhá! Eda (Prostě běž!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji moc a poslušně hlásím, že běhám jak jen můžu :)

      Delete
  3. Ja už plánujem dva - tri týždne že začnem s behaním.. pretože cítim že som uplne stratila kondičku.
    Tak držím palce a nech sa behá každým dňom lepšie, dúfajme že sa konečne poriadne oteplí :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)