Advertise





Prom

Víte co je těžké? Vymýšlet asi 100. titulek k článku o mé návštěvě v Praze. Většinou se můj pobyt v hlavním městě odvíjí stejně - trhy, Pražský hrad, trdelník, nákupy, brunch s Karin. Tentokrát byl hlavním bodem maturitní ples Karin, a proto si zaslouží svůj vlastní titulek. Dnes vás zahrnu fotkami a jedním videem - vlogem bez mluvení, protože vždy, když chci mluvit, nemám na to čas a když ano, zvrtne se to v mé plácání které je plné "takže". Dejte mi tedy vědět, jaký typ vlogů máte radši :)

Do you know what is hard? Writing a title for the 100th article about time spent in Prague. Usually, it consists of same activities - open-air markets, Prague Castle, trdelník (czech treat), shopping, brunch with Karin. This time, it was different mainly because I came to see Karin's prom. And that is why I've called this article "Prom", she deserves her own title. Today, I have so many pictures plus one vlog for you. 







Čtvrtek byl pro mě po dlouhé době velmi hektický. Doktor, odjezd, příjezd, sprcha, půl přípravy, jídlo, půl přípravy, oblékaní, cesta na tramvaj, ples, cesta domů, rychlé převlékání, cesta zpět, after párty, cesta domů, krátký spánek. Ples jako takový byl moc pěkný a hrozně mě mrzelo, že mě nic takového nepotká. Lucerna má svou atmosféru, která mě svým stylem okouzlila. Jediné, co hodnotím negativně je vedro, které je způsobeno umístěním 1. dvou pater "ve sklepě" (jednoduše 3. patro = 1. patro, 1. patro = -2. patro.. to nezní jednoduše Leo) a žluté osvětlení. After party jsem si také moc užila, tedy do té chvíle, než přišel alternativní DJ spolu s trumpetistou, který měl zapotřebí do písniček křičet věci jako: "Jdeme se všichni bavit."

Thursday was really hectic for me. Doctor, leaving, arriving, shower, half of preparation, food, half of preparation, dressing up, tram, prom, tram, dressing up, tram, after party, tram, sleep. Prom was amazing and kind of sad for me, because I know I will never have such prom. Lucerna has its own magical atmosphere and there were only few annoying things - sultry heat and yellow lighting. After party was pretty good too except from the second DJ who was... very alternative, let's say alternative. 



Na další den jsem si nic neplánovala, protože jsem netušila, v jakém stavu se nakonec probudím. Naštěstí jsem vstala sama od sebe velmi brzy a bez jakékoliv bolesti hlavy či žaludku (#partygoals). Celý den jsem proležela u seriálů, pak si udělala procházku na farmářské trhy na Jiřího z Poděbrad a nakonec vyrazila na hokejový zápas staršího dorostu HC Hvězda Praha proti Karlovým Varům. Ne, že bych fandila hokejistům z jednoho ze zmíněných týmů, nebo celkově hokeji na úrovni staršího dorostu, ale je to skvělá možnost vidět bráchu na pozici rozhodčího. Nepodceňujme ale starší dorost, protože ten zápas byl docela dramatický a bavil mě (jen si příště nebudu brát tenisky a ohnuté jeany).

Plan for Friday wasn't set, because I didn't know if I will have a hangover or not. Luckily, I was 100 % OK so I decided to relax a little and then went to a hockey match. Next time, I won't wear sneakers around an ice rink.



Sobota byla na rozdíl od pátku jasná - trhy na Náplavce. I přes to, že jsem rodilý Pražák, nikdy jsem na Náplavce nebyla. Chyba, bylo to tam naprosto skvělé a to i přes davy lidí a mojí nenávist k davům lidí. S taťkou jsme ochutnali ravioly, které byly naprosto dokonalé, a já doufám, že příště ochutnám nějakou novou příchuť (dýni prosím). Zbytek dne se odvíjel v podobném stylu jako každý jiný den v Praze. Vyrazili jsme na hrad, z hradu pěšky dolů přes Staroměstské náměstí a pak domů. 

Saturday was, in comparison with Friday, very busy. I went to farm market on Náplavka, where I'd never been. Now I know why so many people go there. Even though it was a little bit over-crowed, it had a magic for me. Me and my dad, we bought absolutely delicious ravioli and I hope next time I come there, I will try another flavour. Rest of the day was traditional - Prague castle, Old town Square and then home.

A byla tady neděle. Den odjezdu, učení do školy a smiřování se s příchodem dalšího školního týdne. Moje prokrastinace se stále zvyšuje, a tak doufám, že se nějakým zázrakem vše naučím za 1 měsíc. Teď se s vámi loučím a přeji vám pěkný zbytek dne.

On Sunday, I went home, studied and tried to prepare myself for another school week. Procrastination is something what became a huge part of my day. I hope I will be able to study more soon and I wish you a lovely day.

















2 Comments

  1. Skvělý post, fotky a video! Moc ti to sluší i kamarádce, máte krásné šaty!

    ReplyDelete
  2. Leo!
    Neskutečně moc Ti to sluší! Jsi princezna!
    A fotky, opět krásný. Takový relax sledovat tvé fotky, jako bych byla přímo v Praze.
    Lucerna? Nelíbí se mi, jak mají udělané ty balkónky, že lidé nemohou jít blíž na parket, ale tak..místa tam bylo asi dost :-D

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)