Advertise





Kam na nákupy v Bristolu? - That Thing

Nikdy jsem se nepovažovala za fashion blogerku. Ne, to je lež. Byly chvilky, kdy jsem si na módní blogerku hrát snažila a teď ruku na srdce.. moc mi to nešlo a ani mě to vlastně nebavilo. Moje outfitové články měly naprosto nulový význam a moje outfity ještě menší. Přeci jen jsem holka, co vlastní až moc klučičího oblečení a před trendy dává přednost pohodlí a vlastnímu vkusu (no.. vkusu, prostě nosím, co se mi líbí, o vkusu by se dalo diskutovat, že). Proto se na mém blogu takové články už neobjevují. Když už něco ve stylu "outfit dne" nafotím, slouží to spíše jako kulisa k nějakému "hlubšímu" tématu. Tentokrát jsem se ale rozhodla, že se do toho módního blogu na chvilku převléknu. Nebudu vám ale psát o tom, co a proč jsem si na sebe vzala. Koho to vlastně zajímá?

Řekla jsem si, že zkusím být opět trošičku přínosná a napíšu vám o obchodech, které v Bristolu ráda navštěvuji. Původně jsem chtěla všechny nacpat do jednoho článku, ale nakonec jsem se rozhodla o každém z obchodů napsat článek zvlášť. A proč vám vlastně budu psát o obchodech? Všimla jsem si, kolik turistů se tlačí v klasických obchodech jako je H&M, Zara nebo Topshop nehledě na to, že většina z nich ten obchod ve svém městě má. Já osobně na výletech nakupovat oblečení nechodím (většinou), ale chápu, že někdo tu potřebu má. Tahle série článku bude tedy pro všechny nákupní blázny. V každém z nich vám představím jeden z méně známých obchodů, který se třeba nachází jen v Anglii a nebo ještě lépe, jen v Bristolu.

Abyste se měli do příště na co těšit, začneme od toho dražšího. That Thing se nachází na velmi známe Bristolské ulici Stokes Croft. Pokud se tam někdy ocitnete, určitě zvažte návštěvu jedné z několika kaváren. Je jich tam spousta a všechny, které jsem zatím stihla navštívit, jsou naprosto skvělé. Zpět ale k That Thing. Jedná se o obchod, ve kterém najdete nejen kousky od nezávislých Bristolských designerů, ale také oblečení patřící pod značku, která nese stejný název jako samotný obchod. Mají i normálnější oblečení, ale co mě vždycky zaujme jsou jejich vintage nebo bláznivé kousky, které jsou jako dělané na festival. Najdete u nich nejen oblečení a doplňky, ale také nejrůznější věci do domu jako nádobí nebo třeba sešity.
Já jsem si tam vyhlédla dvě věci. Tu první - metalickou sukni, jsem tam nakonec nechala, protože jsem už jednu sukni vlastnila a měla ji na sobě přibližně 2x. Proto jsem si řekla, že se prvně naučím nosit tu co mám, a pak si možná pořídím nějakou novou. Druhou věcí, o které jsem básnila asi 3 dny, než si pro ni zašla, byla mikina, kterou můžete vidět na fotkách níže. Není na ni vlastně nic tak extra, ale já se zamilovala (silná slova Leo) do barevných detailů, které má na rukávech, límečku a spodním lemu. Je to taková moje forma ironie pro lidi, kteří mi neustále opakují, že nosím jen černou. Jako by říkala: "koukejte, kolik barev mám na sobě tentokrát!" Cena 40 liber by se mohla zdát někomu za "krátkou" mikinu docela vysoká a ona možná je, ale já raději investuji do kousku, na kterém si dal někdo záležet a vydrží mi delší dobu, než za levnou mikinu, kterou si vezmu na sebe jen 3x. Ale zase chápu, že někdo tolik peněz za jednu věc nedá. Kdybych měla výplatu v Česku, taky si to několikrát rozmyslím.





Mikina - That Thing, Sukně - H&M, Boty - Vans, Hodinky - Daniel Wellington, Brýle - Ollie Quinn

0 Comments:

Post a Comment

Thank you for your comment :)