Advertise





Place Full of Happiness

Existuje nějaké místo, kde se cítíte na 100 % šťastní, vypnete a vnímáte jen pozitivní energii, která k vám proudí? Já takové mám, ale není tak úplně konkrétní. Jsou to koncerty. V tu chvíli zapomínám na vše zlé a cítím jen hudbu a to, jak ke mně promlouvá. Minulý měsíc jsem měla hned 2 možnosti na moment odstranit všechen stres z cesty a jednoduše si užívat. Byl to koncert skupin Kryštof a Mandrage - mých českých oblíbenců. A o tom bude tento článek.







První na seznamu byl koncert z klubového turné kapely Kryštof, který se tentokrát konal v Olomouci. To znamená cestu vlakem tam, trochu neúspěšné hledání místa na jídlo (skončily jsme v bageterii), hledání haly a následné hledání večerního spoje na nádraží, kde jsme povečeřely sušenky a brambůrky. Koncert jako takový byl naprosto perfektní. Když mluvím o energii, kterou Krajčo předává fanouškům, tak to není sprcha, ale výbuch energie. Létá, skáče, plave, tančí a do toho zpívá, jako by to nebylo vůbec nic těžkého. Jediné, co bych hodnotila negativně, byl vydýchaný vzduch, kterému nepřidávalo to, že se polovina lidí (včetně nás) nedostala do šatny a musela své kabáty a bundy celou dobu držet v ruce. 


Mandrage je moje srdeční záležitost a už od začátku týdne jsem měla v plánu si koupit jejich "kočičí" tričko. To se splnilo a já si myslela, že mi náladu nic nezkazí - chyba. Nechci na vás přenášet negativa, a tak jen řeknu, že si někteří lidé neuvědomují, že by ve věku "náct" měli mít respekt k lidem několikrát starším, a ten respekt rozhodně neznamená říct někomu, že váží 100 kg jen proto, že mu vadí, že si na něj dotyčný už po 58. málem lehnul. Já bych nikomu neřekla, že je tlustý, ani kdyby byl mladší, ale to už je asi jen otázka výchovy. To je vše k tomu, že svou mamku budu bránit ať se děje co se děje a teď už k veselejší části. Koncert byl skvěle skvělý. Obdivuji kapelu za výdrž v kostýmech, které jsou údajně ušité z italské kůže. No dovedete si představit být x hodin v upnutých kalhotách z kůže, tančit a skákat v nich? Já ne, a proto smekám.

Další den po Mandrage jsem si udělala chvilku a vyfotila se v novém tričku a co se nestalo? Merchshop, který trika prodává, sdílel mojí fotku, kterou lajkl instagram profil skupiny Mandrage. Asi si dokážete si představit to nadšení. A tomu se přátelé říká radost z maličkostí :)

Byli jste teď někdy na nějakém koncertě? A co vám na nich nejvíce vadí a co vás naopak nejvíc nabíjí? Těším se na vaše komentáře :)







1 Comments

  1. Mandrage! ♥ Byla jsem na jejich koncertě v Praze a byla to neskutečná show! Také je obdivuju za to, že vydrželi v kostýmech.. upřímně, já bych to nedala ;)


    Another Dominika

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)