Advertise





March Favourites

Začátek měsíce je pokaždé jiný, ale vlastně stejný v tom, že se ohlédnu za tím, co si získalo místo v mém srdci. Dnes je tomu zrovna tak a já to nebudu zbytečně prodlužovat a přejdu k prvním oblíbencům.

New month means new unexpected adventures, but also something that's typical for the beginning of new month - favourite things. I don't want to be babbling about nothing so let's see the very first thing.




Pokud je na světě něco, co mě vážně potěší, pak je to úspěšný nákup bot. Takový jsem uskutečnila chvíli potom, co jsem se vrátila z Krakowa. Boty New Balance nejsou jen dobře vypadající a slavné všude na instagramu, jsou také neuvěřitelně pohodlné. Jsou pro mě perfektní jak na chůzi po městě, tak na den, který trávím ve škole. S blížícím se jarem šahám nejen po teniskách, ale i po slunečních brýlích z Lindexu. Jako člověk, který se 98 % času tváří naštvaně (vážně za to nemůžu), vítám zrcadlová skla přímo všemi deseti. Nikdo nevidí můj unavený a znechucený výraz a já můžu vesele každého pozorovat.

If there's something that really makes me happy, it's a successful shoes purchase. I did such purchase after I came home from Krakow. New Balance shoes are not only good looking and famous all around the instagram, but also very comfortable. They're perfect for walking around the city as well as sitting all day in school. Spring is finally here and that's why I can finally wear my sunglasses. They are perfect for days when I just feel really annoyed. No one can see and I can watch other people without feeling like a total weirdo. 

Voňavku Luck od Avonu jste už mohli jednou v oblíbencích vidět, ale po zimní pauze mě její nádherná vůně přiměla k tomu, abych o ní ještě jednou napsala. Kromě svěží, ale přesto sladké vůně, má nádhernou lahvičku, která tak nějak vystihuje charakter samotné voňavky.

Perfume Luck made by Avon, has already been in my favourites once, but after a winter break, its lovely smell made me fell in love with it again. The smell is fresh, but still sweet and its bottle somehow completes character of this perfume.

Moje typické ráno provází čaj. Jednou, jsem měla chuť na černý čaj s citrónem a od té doby ho piji každý den. Marshmallow, které jsem dostala k Vánocům, jsem použila jako ozdobu na horkou čokoládu podle receptu "Smooth Cooking"a od té prvního sousta se jich nemůžu nabažit stejně tak, jako té čokolády.

My typical morning consists of hot tea. Once, I'd had made myself a black tea and since that day I've been drinking it every day. Marshmallows, which I'd got for Christmas, are perfect for hot chocolate that I've made for me and my friend when we've had little sleepover. I've followed recipe by my favourite food blogger Smooth Cooking.



Poslední, o čem chci dnes psát, je místo, kde mi dělali jak první, tak druhé tetování - Freihand Tattoo. Ve všem mi naprosto vyhovuje a už se těším, až má záda bude zdobit nějaký další kousek. Pokud chcete vědět víc o tetování, určitě mrkněte na video plné otázek a odpovědí.

Last thing I want to talk about is place, where my tattoo has been done - Freihand Tattoo. It's a perfect place for me and I am really looking forward to have another tattoo on my back. 

PS: Ještě k tomu všemu patří i písnička, kterou znáte, pokud občas zapnete televizi v době reklam. Bohužel je vkládání videa zakázáno, a tak mám pro vás jen odkaz TADY :)

PS: There is also one song I've been listening to very often. Sadly, I can't share its video here. If you want to listen to it, here's the link :)

0 Comments:

Post a Comment

Thank you for your comment :)