Advertise





Truth about me #1 - Anglie

Dřív než začnu s tímto článkem, měla bych vám říct o co vlastně jde. Jak už jsem říkala, měla jsem v plánu napsat nějaký článek na způsob "100 faktů o mně". Ale když jsem nad tím přemýšlela, kdo by si četl tolik faktů najednou? A kdo by je vůbec vymýšlel? Vím, že bych na plno věcí 100% zapomněla. A tak jsem založila tuto rubriku. Jednou za čas sem přidám článek o sobě. O tom co mám, ale i nemám ráda. Doufám, že to trochu oceníte, protože si myslím, že by bylo skvělé, kdyby jste zjistili jaká Lea vlastně je.  

Anglie - můj největší sen.
Už ani nevím, kdy moje šílenství začalo. Kdysi jsem chtěla do Francie, vidět Paříž, nosit baret a jednoduše mluvit francouzsky. Ale jednoho dne se to změnilo a mým snem se stala Anglie. Nikdy jsem tam nebyla, ale o to větší a hezčí sen to pro mě je. Mám v plánu se tam přestěhovat a po čase si otevřít malou kavárnu na rohu. Takovou tu, kde se cítíte tak dobře, že tam prosedíte hodiny a hodiny.
Vždy, když někomu o svém snu řeknu přichází hromada stejných odpovědí - "Víš, že tam pořád prší?" "Známá tam byla a není to tam pěkné" "To se ti nesplní, musela by jsi mít štěstí" a jiné podporující věty. Ano, vím že tam prší. Pozdim a zima je pro mě to nejlepší co může být a miluju, když prší. Také vím, že zaleží na štěstí a nemusí se to hned povést, ale já prostě věřím a vím, že se tam jednou dostanu.
A jak jsem na tom vůbec s angličtinou? Jistě, že mám nějaké ty chyby (kdo ne?), ale angličtina mě neuvěřitelně baví. Jazyk je to fascinující a myslím si, že v době ve které žijeme se už počítá s tím, že mladí lidé anglicky mluvit umí. Nejradši bych si našla anglickou kamarádku, se kterou bych si volala na skypu a cvičila i konverzaci v praxi, ale kde takovou najít?
Kdybych vám měla vypsat co mě tolik fascinuje na anglii, byla bych tu ještě dlouho. Takže vám to napíšu jen v pár slovech - památky, architektůra, móda, britský přízvuk, podnebí, vzhled potravin, kavárny, literatura, Londýn, Brighton.. jednoduše vše. Možná se můj názor změní, když se tam podívám a možná taky ne. Hlavní je mít sen, který vás drží nad vodou.
Jaký máte sen? A která země je pro vás tím, čím je pro mě Anglie?

4 Comments

  1. Tak ať se ti sen brzy splní :) Taky bych chtěla do Anglie, ale prvně po maturitě, chci studovat v Německu :)

    ReplyDelete
  2. určitě se ti sen splní :) v dnešní době už podle mě není tak těžké bydlet v zahraničí, pokud dobře umíš jazyky :) já jsem na jazyky levá, takže zůstanu v naší republice :D ale rozhodně se chci do Anglie podívat :)

    ReplyDelete
  3. máme to stejné, taky bych se strašně ráda koukla do Anglie :) a věřím že se tam dostaneme obě dvě :) rozhodně by se mi taky líbilo mít kamarádku angličanku, ale mám neteř a ta umí dost dobře anglicky, i když fakt nechápu, jak to může umět :D ale nic me nedokáže naučit :D ale rozhodně mi nevadí, že tam pořád prší, to je to poslední, co by mě trápilo. Mám ráda podzim, když je příroda okolo krásná :) takže tobě držím palečky aby ti to vyšlo a jela si se tam podívat!:))

    ReplyDelete
  4. To je krásný sen, otevřít si kavárničku v Anglii :) Já jsem byla v Londýně se školou a hrozně se mi tam líbilo. Ale nevím, jestli bych měla odvahu žít v cizí zemi. Jinak mě se třeba strašně líbilo ve Švýcarsku, ty jejich horské vesničky, po horách všude stáda krav se zvonci... A mým snem je podívat se někdy třeba do Montany, na ty americké ranče a úžasnou přírodu. Nějak mě to spíš táhne mimo město no :)
    Doufám, že se brzy do Anglie podíváš, když se ti tak líbí :) Já bych se tam někdy ještě ráda podívala znovu.

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)