Advertise





Shopping #5

Pane bože! Ta holka zase nakupuje (a rouhá se). Pamatujete si můj wish list (aby taky ne, když jsem pak přidala jen jeden článek - omlouvám se)? Jednou z položek byla tartanová šála. Stále jí hledám a stále nenacházím. Vážně jí chci, už jsem našla i podobnou, ale v béžové barvě a to nechci. Chtěla bych tu červenou/vínovou, protože to je pro mě barva podzimu a navíc je to má oblíbená barva.
Včera jsem tedy zajela do Tesca a prošla si celé F&F oddělení. Já vím, že si spousta lidí řekne, že Tesco je hrozný obchod, ale já ty jejich slevy miluju! Nic mě netěší víc, než když nakoupím ve slevách. A tentokrát jsem hledala košili, bílý svetr, šedý sver, šálu a psaníčko. A co jsem koupila? Tričko a vzorkovaný svetr. Za tyhle věci jsem moc ráda (hlavně díky tomu, že dohromady nestály ani 300,-). Zítra nebo v sobotu se chci ještě podívat na ty věci, které ve skutečnosti sháním, ale nechci moc utrácet, protože největší nákupy mě (doufám) čekají v Berlíně, kam jedu už za 18 dní!
Nebudu to zdržovat a podíváme se rovnou na věci


Jako milovník svetrů nemám moc triček, nebo aspoň nemám taková ta "oblíbená", která bych nosila často. Tohle tričko je úplně obyčejné, ale přesně to je to co hledám. Vím, že když si koupím něco hrozně "experimentáního", špatně to dopadá. A tak se snažím nosit a kupovat si jednoduché kousky oblečení. S jeanami, teniskami a nějakou menší taškou (kterou si musím prvně koupit) to bude další z mých pohodlných outfitů.


A znovu jako milovník svetrů potřebují víc a víc nových svetrů. Prvně jsem si zkoušela spíše halenky, ale pak jsem viděla tento svetr. Zkusila jsem si ho k černým jeanám a hrozně mě zaujal. Lehké stříbrné doplňky, kabelka a můžu vyrazit do světa. Opět malý detail, nemám černé psaníčko. A tak bych se ráda zeptala na 2 věci. 1. Nenašli jste tartanovou šálu? 2. Nevíte, kde bych mohla koupit jednoduché, černé psaníčko nebo malou tašku? Udělá mi radost jakákoliv rada.

No a vzhledem k tomu, že teď se školou nestíhám, plánuju o víkendu přednastavit pár článků, protože mě hrozně mrzí, když vidím, že nemáte co komentovat (já vaše komentáře miluju). No a jak to zvládáte se školou vy? Taky nestíháte a jste tak unavení jako já?

2 Comments

  1. líbí se mi to první tričko :) zvažuji, že si koupím nějaké tričko s proužky :D

    ReplyDelete
  2. Pěkný článek :-)
    Ten svetr (černobílí) je super :-)

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)