Advertise





Po čertech velkej koncert

Už je to tady, ani pořádně nezačala škola a já nestíhám. Není to tak, že bych se tolik učila, ale prostě mám každý den co dělat a nestíhám psát nové články. Mám spoustu nápadů, ale málo času. Takže dnes mám pro vás článek o tomto víkendu.
Moje mamka má hrozně ráda skupinu Kabát a tak jsem na ní tak trochu vyrůstala. Když zrovna nejedu na koncert s kamarádkou Terkou, tak jedu s mamkou. A když nejdu ani s Terkou a ani s mamkou, tak jdeme všechny dohromady. No a tento víkend, přesněji v sobotu byl "Po čertech velkej koncert". 
Jakmile jsme dorazili do areálu, trošku jsem se zhrozila. Všude bahno a já na sobě pláťěné boty. Ale nejsem přece žádná princezna a vyrazila jsem tím bahnem kupředu. Mamka to měla o něco horší, řeknu vám balerínky a bláto? Nic moc. Areál byl celkem pěkný, určitě by tam ale mohlo být více stánků s jídlem. S mamkou jsme si daly jídlo a bohužel to bylo trochu studené. Ale ani to nám nezkazilo náladu. Mně jí zkazila jedna příjemná paní. Kolem šla jedna ožralá (nejde říct opilá) ženská, která sotva stála na místě a zezadu mi ušpinila boty. Nenaštvalo by mě to, kdyby to byl někdo střízlivý a udělal to omylem, ale fakt nepochopím, proč se někdo takhle opije 4 hodiny před koncertem. Ale jak koncert začal, úplně jsem na špinavé boty zapomněla a skvěle si ho užila.
Doprava po koncertě nebyla zrovna nejlepší a tak jsme šly s mamkou pěšky. Dneska to počítala a prý jsme ušly 8 km. Vůbec mi to tak nepřipadalo, protože není nic hezčího než procházka nočním městem. A Praha je vážně nádherná. Měla jsem u sebe jen mobil, takže fotky nejsou extra kvalitní, ale i tak vám sem jednu dám, aby jste viděli jaká nádhera to byla.
A jak jste si užili víkend vy? Byli jste taky na Kabátech? 



Když jsme odjížděli, začalo šíleně pršet a tak jsem říkala, že Praha brečí, protože odjíždím.

6 Comments

  1. S tím časem, jsme na tom stejně :) těším se na tvé další články..jinak samozřejmě, že jsi v oblíbených, když tvůj blog žeru :33 joo, na Kabátech? Fíha! moje ségra tam byla s přítelem a potom další moje kamarádka, s kterou se neznám osobně...škoda, že jsem tam nejela taky, třeba by jsme se potkali ! :D je dobře, že jsi si to užila.. a souhlasím s tebou , že taky nechápu jak se někdo může ožrat dřív, než vůbec něco začne..a k tomu všemu ženská..fuj, by se měla stydět. Se mi stalo taky něco podobného, že se na mě jeden chlap svalil, když jsme sledovali ohňostroj..tyvade..takový sumo...a já málem ležela na zemi :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jé, třeba jsem tvou sestru nebo kamarádku potkala. To by byla náhoda :D! Fakt nechápu, proč se lidi opijou.. co z toho pak mají?

      Delete
  2. Koncert jsi si užívala a to je hlavní :) Já byla ve čtvrtek s mamčou v cirkuse, lilo jak z konve, kolem stanu kilometr bláta, domů jsme přišly jak prasátka, ale užily jsme si ho, stálo to za to :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Páni, já v cirkusu nikdy nebyla. Ale hlavně, že jste si to užily :).

      Delete
  3. taky nestíhám :/ ale hlavně kvůli množství povinností do školy :( musela sis to pořádně užít! :) viděla jsem jenom reportáž ve zprávách, naši by mě tam totiž nikdy nepustili.... věřím, že tě ta ženská naštvala - taky by mě to naštvalo :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já už nestíhám taky kvůli škole. Užila jsem si to, ale to bahno bylo fakt šílené, celou dobu jsem se bála, abych neuklozla, protože někteří měli bahno až po kolena :D.

      Delete

Thank you for your comment :)