Advertise





6.5.2015 - Beat Street

Tak jsem tady s novým článkem a vlogem. Mám za sebou pěkně náročný víkend a před sebou pro změnu pohodový týden. V sobotu jsem se se skupinou Beat Up Ostrava, ve které tančím, zúčastnila Mistrovství ČR - Beat Street. Konalo se v Brně a jelikož kategorie, ve které soutěžíme začínala už v 9, museli jsme vyjíždět v 5 ráno. Docela sebevražda takhle v sobotu, ale naštěstí jsem nezaspala, zvládla cestu a nakonec i to šílené vedro, které nás včera zastihlo.


Proti nám soutěžilo dalších 14 skupin z celé republiky a my jsme se umístili na krásném 6. místě. Jsem na nás hrdá, jelikož jsme soutěžili ve vyšší kategorii a v ten den nám chyběl jeden člen. Hned po vyhlášení jsem vyjela do centra za taťkou a společně jsme vyrazili na oběd se strejdou (kterého můžete vidět ve vlogu, nepleťte si ho s taťkou), strejdou číslo dvě, tetou, prckama a babičkou, která slavila narozeniny. Hned poté, co jsme dojedli jsme se vydali za dědou do nemocnice. Musím se přiznat, že mě překvapilo, jak moc se od mé poslední návštěvy, kdy v nemocnici ještě nebyl, změnil. Donutí Vás to se zamyslet nad tím, že tu vaši příbuzní nemusí být tak dlouho, jak by jste si přáli. 

Jak už jsem říkala, příští týden bude klidnější a tak doufám, že si najdu více času na blog. Uvidíme jak to nakonec dopadne. A jaký jste měli víkend Vy? :)

PS: Už mám 17 odběratel a i když je to prostě jen 17, pro mě je to úspěch, takže 3x hurá :)

1 Comments

  1. Ten vlog je skvělý, asi mě bavil z těch všech které jsi měla nejvíce. :) Byl hrozně vtipný a prostě se mi to moc líbilo. :) A podle mě jste skvělý a tancujete úplně senzačně! :) Znáš mě, já vám vždycky držím palce. :D

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)