Advertise





Girl Online

Jak už jsem se ve článku "Instalife #2" zmínila, podařilo se mi vyhrát knížku "Girl Online" od britské blogerky a youtuberky Zoe Sugg. Hned v úterý, kdy mi přišla jsem se do ní pustila a ve středu ji měla dočtenou. Už jen ten fakt, že mi trvalo pouhý den jí přečíst o něčem vypovídá. Bylo to jednoduché, ale i přes to poutavé čtení. Vím, že v mém věku bych měla číst chytré knížky plné citátů a životních mouder, ale občas se ráda vrátím do dob, kdy jsem si půjčovala hromady dívčích románů a přemýšlela nad tím, jestli mě také někdy něco takového potká. A přesně to je případ této knihy. Řekla bych, že může být určená jakékoliv věkové kategorii, jen záleží na náročnosti čtenáře. A o čem přibližně kniha je?

Příběh je o 15 (skoro 16) leté Penny, která se jednoho dne rozhodne založit si blog. Blog je naprosto anonymní, a proto se sem nebojí psát vše, co se ji v životě přihodilo, ale také se svým čtenářům svěřuje se svými panickými záchvaty, které jí v poslední době trápí. Občas se proti ní otočí štěstí zády a jí se děje jeden trapas za druhým. A při tom posledním, kdy se nedopatřením naskytne možnost celé škole vidět, jaké kalhotky na sobě měla při školním představení, prodělá takový záchvat, že není jiná možnost, než o nich říct svým rodičům, kteří doposud nevěděli, že jejich dceru něco takového provází. Ti se rozhodnou, že jí nechají do Vánoc doma a poté jí oznámí, že společně i s jejím nejlepším kamarádem Olliem odjíždí trávit svátky do New Yorku. To, že zde potká naprosto okouzlujícího Noaha a co vše to přinese, by jí nenapadlo ani v těch nejbláznivějších snech a to vše se najednou stavá reálným.

Je pravda, že příběhům Johna Greena se asi dlouho nic nevyrovná, ale i tato kniha má své kouzlo. Penny je velice motivační člověk a dá se říct, že i nějaké to moudro se člověk naučil, i když někomu může být proti srsti, že to bylo právě z dívčího románu. Hlavní hrdinka, mi připomínala někoho, koho znám a v některých chvílích mi dodávala kapku odvahy. Líbilo se mi, že je celá kniha doprovázena články, které Girl Online píše na svůj blog. Bylo to takové příjemné zpestření. A co vy? Už se k Vám tato kniha dostala? A jak se líbila Vám?

0 Comments:

Post a Comment

Thank you for your comment :)