Advertise





Chocolate & Cinamon Cookies

Pečení je něco, co mě baví a v čem bych se chtěla jednou pořádně zdokonalit. Jednou, až na to bude čas a také ty peníze, bych si chtěla udělat nějaký kurz pečení a naučit se různé nové techniky a způsoby přípravy různých dezertů a sladkostí. Hrozně ráda hledám recepty, které vyzkouším a tentokrát to byly "Americké cookies", které jsem našla na tomto blogu. Pokaždé, když se k přípravě dostanu, snažím se do receptu dát něco ze sebe. Například teď jsem přidala do těsta skořici. Se sušenkami jsem nad míru spokojená a určitě bych Vám je doporučila. Vlastně i teď, když píši tento článek, přizobávám jedno cookie.



 Ingredience:
112 g másla (pokojová teplota)
112 g krupicového cukru
100 g třtinového cukru
1-2 vejce (podle velikosti)
1/2 lžičky soli
 3/4 lžičky jedlé sody
217 g hladké mouky
100 g čokolády na vaření
2 lžičky skořice

Postup:
Máslo a oba cukry rozšleháme mixérem. Po cca 5 minutách šlehání přidáme vejce a pokračujeme ve šlehání další 3 minuty. Přimícháme do směsy jedlou sodu a sůl. Dále přimícháme mouku, rozdrcenou čokoládu a skořici (velikost kousků je jen a jen na Vás).
Vyložíme si plech pečícím papírem a troubu předehřejeme na 190 stupňů. Ze směsy vytvarujeme sušenky asi centimetr vysoké a 5 cm široké. Musíme dát pozor, aby nebyly sušenky moc blízko u sebe, protože se v troube "roztečou" do stran. Dáme péct na 10-12 minut, dokud sušenky na krajích nezezlátnou. Vytáhneme je a 5 minut necháme odpočinout. Hned po vytažení se mohou zdát nedopečené, ale po 5 minutách trochu ztuhnout.

Pokud jste sušenky zkoušeli doufám, že se Vám povedly tak, jako mně (může to znít sebevědomě, ale jsou vážně výborné).


3 Comments

  1. Moc krásné fotky! Vypadá to moc dobře, recept si ukládám a až bude čas tak i vyzkouším :)

    Life by Peggie

    ReplyDelete
  2. Když je vidím, mám chuť si je teď udělat. Vypadají fakt lahodně a někdy určitě vyzkouším!:)

    ReplyDelete
  3. Doufám, že mi je co nejdříve upečeš, protože vypadají moc krásně a chutně! :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)