Advertise





Christmas Mood

Tak jsem dokončila vánoční úklid, trošku pomohla mamce s přípravami a ozdobila stromeček. Najednou cítím takovou tu vnitřní pohodu a natěšení na večer, kdy si konečně dám pořádnou dávku polévky a salátu. A protože mám ohromnou vánoční náladu, a také proto, že se tyto články objevují snad na každém blogu (nejvíce mě inspirovala Karin ♥), došla jsem k závěru, že kromě přání, vám sem přidám i něco, jako vánoční tag. 



1. Oblíbený Vánoční film? 
Z anglických filmů mám jasno - Láska nebeská. Pamatuji si, že jsem tento film našla jen díky písničce "All I want for Christmas is you", která je pro tento film typická. Od té doby si ho nenechám žádné Vánoce ujít, (právě teď ho sleduji, kdo také?) a pokaždé se směji tak, jako bych ho viděla poprvé. Z těch českých je těžké vybrat jen jeden, takže abych žádnému nekřivdila, nevyberu žádný.

2. Umělý nebo živý stromeček? 
Když jsem byla mladší, měli jsme umělý, ale poté jsme začali s živým a já už si Vánoce bez něj nedokážu an představit. Moje nejoblíbenější část na tom všem je ta, kdy vyrazíme s mamkou do obchodu se stromky, všechny okukujeme a pak odcházíme s tím perfektním. Každý rok mu samozřejmě dáme jméno a letošek není výjimkou. Tento rok je to "Stewart". 

3. Jaká je tvá vánoční večere? 
Samozřejmě začínáme rybí polévkou s opečenou houskou, kterou prostě miluji.  Vím, že o každém jídle píšu, že ho miluji, ale jiné slovo pro vztah Lea a jídlo jednoduše neexistuje. Hlavním chodem je kapr s bramborovým salátem. Když jsem byla malá, měla jsem místo kapra rybí prsty, později se to přeměnilo na nějaké filé, až nakonec jsem se dopracovala ke kaprovi. 

4. Kdy nakupuješ dárky? 
Řekla bych, že postupně začínám od konce letních prázdnin až do listopadu. S koncem listopadu mám dárek pro každého, a pak mi začíná období klidu, kdy dárky jen balím a sem tam ještě dokupuji takové ty "blbůstky", které mi padnou do oka. Cítím se pak mnohem klidnější, což pro někoho, kdo je schopný ze stresu odpadnout, je naprosto ideální. 

5. Oblíbené cukroví?
Na plné čáře vedou hříbečky. Nevím, jestli se najde někdo, kdo toto cukroví doma dělá, ale jedná se o nepečené cukroví z mandlového těsta, které je vytvarováno do tvaru hříbků (chtěla jsem napsat houbiček, ale mohlo by dojít k omylu). 

6. Jak si představuješ Ježíška? 
Ani miminko, ani Ježeček, ale starý pán v noční košili s noční čepičkou. K této představě jsem došla díky filmu "Šíleně smutná princezna", kde jsou takto oblečení dva králové. Představa staříka v nočním úboru mě prostě uklidňuje. 

7. Sleduješ u rozbalování dárků pohádky? 
Ne. Nikdy jsme to doma nedělali a zřejmě ani nikdy dělat nebudeme. Dárky rozbalujeme hrooozně dlouho (naštěstí) a až po dorozbalování si pustíme film, pohádku nebo jen CD. Vyhovuje mi to, protože jen tak se mohu opravdu soustředit na dárky a atmosféru celého večera (snad mi rozumíte).

8. Slavnostní oblečení nebo obyčejné? 
Slavnostní oblečení, slavnostní vlasy, slavnostní make up. Přeci jen, je to hodně výjimečná příležitost a kdy jindy mám možnost obléct si červené krajkové šaty, nahodit zlatavé stíny a navlnit si vlasy? Odpověď je nikdy, protože přes rok jsem moc líná i na to se učesat (pravá slečna promluvila).

A to je úplně vše. Já vám přeji ty nejkrásnější Vánoce, bohatého Ježíška, který vám splní i ta nejtajnější přání, výbornou večeři a hlavně příjemnou společnost, se kterou Štědrý den strávíte. Děkuji za to, že vás mé články stále baví a slibuji, že jakmile se budu moct hýbat (moc jídla, však mě znáte), přijde záplava velmi aktivních a kreativních článků.

PS: Na mém YouTube kanále se každé pondělí objevuje vlog v rámci Vlogmas, takže pokud jste to ještě nezaregistrovali, určitě se mrkněte :)

2 Comments

  1. Super článek <3 hrozne me bavi zjistovat, jak si kdo predstavuje Jezucha! Kazdopadne me zajimaji ty hribecky, vubec je neznam :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)