Advertise





November Favourites

Přeji všem nádhernou bronzovou neděli. Tento článek měl vyjít hned 1. den tohoto měsíce, ale co Vám budu povídat. Čas, světlo, únava, pračka, lenost - to vše stálo proti mě, a já se ke článku dostávám se skoro týdenním zpožděním.Upřímně, moc věcí se na mém listu oblíbenců tentokrát neobjevilo, ale doufejme, že po prosinci toho bude velká záplava. Přeci jen prázdniny a do toho ta příjemná atmosféra mě donutí si zamilovat snad i bahno venku na ulicích.

Happy 2nd advent sunday everybody. This post should be on my blog on the 1st day of December, but what can I say. Time, light, washing machine, lazyness - everything stood against me and I am writing this post almost one week later. Honestly, I don't have much favourite things on my November list, but I hope there will be much more thing in the end of December. You know, Christmas holiday, joy, happiness - theese thing together will make me love even mud on streets.

 

Prvními oblíbenými věcmi jsou tělový šampón od B.U. a vanilkový krém na ruce od AVONU. Zatím co šampón má lehce svěží vůni, která mě probudí (a věřte mi, že to se mi teď hodí čím dál více), krém voní jako Vánoce a to mě nutí se těšit na prázdniny ještě více (pokud to ještě jde). Krémem si mažu ruce každý večer a každé ráno se přistihnu, jak si čuchám k rukám, které stále voní po vanilce. Jestli je něco, co nesnáším, tak je to umývat si hlavu pozdě v noci. Přesně pro tyto příležitosti mám doma suchý šampón Syoss, který mě každé ráno zachrání před úplnou katastrofou.

First, I want to talk about two products. First is B.U. body shampoo and second is vanilla hand cream. While shampoo wakes me up with its fresh smell, cream reminds me typical Christmas smell and that makes me so relaxed. I use this cream every evening, and every morning I catch myself sniffing my hands. If I could say one thing I hate, it would be washing my hair few minutes before I go sleep. That's why I owe dry shampoo Syoss - this product have saved my life so many times. 


Vzhledem k ročnímu období se nikdo z Vás nebude divit, že mými oblíbenci pro tento měsíc jsou 2 svetry. Tmavě šedý z C&A je mým novým zamilovaným kouskem a kdybych mohla, vykoupím všechny barvy, které jsou v nabídce. U druhého z Lindexu se mi líbí střih a barva, ale je tady věc, se kterou se nesmířím - kouše.

You won't be surprised that my fashion favourites are 2 sweaters. Dark grey from C&A is my new love of my life. If I could I would buy this sweater in every single colour. The other one is from Lindex and it has perfect shape, but there is one thing I hate about it - it scratches.




Jako jídelního favorita musím tento měsíc zvolit Costa Coffee. Jestli je něco, co mě nikdy neomrzí, tak je to vysedávání v kavárně, s horkou čokoládou a příjemnou společností. Pokud máte chuť na nějakou vánoční specialitu, dejte si ostružinovou horkou čokoládu. Abych nebyla pořád pozitivní, je tady věc, která mě zklamala. Byla to slanokaramelová káva, ze které jsem vibrovala ještě několik hodin. 

Ladies and gentlemen, this month food favourite is - Costa Coffee. I will never be tired of spending time in café, drinking hot chocolate and having nice company. If you want to try one of the limited drinks I highly recommend Blackberry Hot Chocolate. On the other hand, I don't recommend Salt Caramel Cappuccino, because after 2 weeks I can still feel all the sugar.




A to je pro dnešek všechno. Poslední část článku, bude věnována 2 písničkám, které jsem poslouchala nejčastěji. Tedy, abych to uvedla na pravou míru, nejvíce teď poslouchám vánoční koledy a písně, ale ty si nechávám až na prosincové oblíbence. A teď už se s vámi loučím a přeji Vám příjemné předvánoční období. 

Last part of this article is about 2 songs I've been in love with. Now, all you can hear form my room are Christmas songs, but I want to talk about them in the end of this month. And that's it for today.I wish you the best 18 days before Christmas.


1 Comments

Thank you for your comment :)