Advertise





Tip na dárek: Mix.it

Zdravím všechny. Předem vás chci upozornit, že tento článek nepíši, protože by mě o to mixit požádal a dal mi nějakou odměnu (řekněme, že bych se tomu rozhodně nebránila). Důvod, proč o této stránce píši je ten, že jsem díky ní nakoupila pár (pár = 2) skvělých dárků a jsem s nimi více než spokojená. 

Na musli nebo mražené ovoce od mixitu můžete v této době narazit úplně všude. Já jsem ho často  víděla na instagramu, a tak jsem si řekla: "Proč to taky nezkusit?" A jsem moc ráda, že jsem to udělala. O mraženém či sušeném ovoci mluvit nemohu, protože to do mého košíku zatím nedorazilo, ale ráda bych mluvila o müsli.

1. Můžete si sami zvolit co si do něj dáte, a pokud vyberete samé dobré věci, tak to automaticky musí být chutné, ne? Nemluvím o případu: Jak pejsek s kočičkou vařili dort, ale o případu: Jak se inteligentní člověk rozhodl namixovat si dobré müsli a dal tam jen ty suroviny, které se k sobě hodí. 

2. Hned pod surovinami se vám ukazují nutriční hodnoty, takže pokud hubnete, jste sportovec, nebo si tyto věci rádi hlídáte, nemusíte mít pocit, že kupujete zajíce v pytli. A i pro nás, kteří tato číselka nevnímáme, to může být jako skvělá atrakce - ono zkoušet tam přidávat sladké věci a sledovat, jak ta číselka stoupají je po čase docela zábava (nebo jsem unavená a baví mě sledovat i bílou zeď). 

3. Pokud jste líní, tak si můžete připlatit a müsli vám donese pošta pomalu až do kuchyně. Pokud si ovšem rádi uděláte výlet, tak mixit nabízí spoustu míst, kam si můžete pro nákup dojít. 
 
4. Nenapadá mě žádné jiné přirovnání, než že tubus, který vám dorazí, je naprosto OBŘÍ. A nejen, že je obří, ale je také pěkný na pohled. Před zaplacením máte na výběr z několika tubusů, od sportovního po vánoční, takže se hodí vlastně pro každého. A už jsem se zmínila o tom, že pokud vám balení dárků nejde, nemusíte se s ním trápit? Tubusy jsou navrhnuty tak pěkně, že je snad i škoda je balit. 

5. To poslední, co mě naprosto dostalo je, že si celý mix můžete nakonec i pojmenovat. Takže pokud to dáváte Evženovi, může to být "Evženkovo müsli", "Müsli pro Evžena", "Evžen je borec!". Kreativitě se meze nekladou. 

Tak co? Koupíte někomu/sobě něco dobrého, na takové to ranní mlsání? 

0 Comments:

Post a Comment

Thank you for your comment :)