Advertise





Hledání Aljašky

Už někdy v dubnu, hned potom co jsem dočetla "Hvězdy nám nepřály", jsem si koupila "Hledání Aljašky" od Johna Greena. Bohužel, ke konci školního roku nebyl ani trochu čas na čtení ničeho jiného než odborných článků v učebnicích. A tak jsem se konečně tenhle týden rozhodla si jí přečíst.

Celá knížka je velmi dobře napsaná, každá postava je jiná a má své charakteristické rysy. Pokaždé, když jsem jí začala číst cestou do práce, málem jsem zapomněla vystoupit. Příběh je velmi poutavý a zajímavý.

Šestnáctiletý Miles, posedlý sbíráním posledních slov významných osobností a touhou hledat „velké Možná“, je spíše outsiderem mezi svými vrstevníky. Jeho život získá zcela novou podobu, když přejde na internátní školu Culver Creek. Zde se rychle spřátelí se svérázným spolubydlícím a okouzlující, naprosto nepředvídatelnou Aljaškou Youngovou. Okamžitě je vtažen do světa, kde se porušují školní pravidla, pořádají různé večírky i provokace. Miles ožívá v dennodenním kontaktu s novými kamarády a stále víc miluje fascinující Aljašku. A tak vývoj směřuje k okamžiku, kdy se všechno nečekaně navždy změní... Živý, naléhavý a nekonečně dojemný příběh. Americkou knihovnickou asociací byl zařazen mezi deset nejlepších knih pro dospívající. (zdroj)

Styl psaní Johna Greena mě zaujal natolik, že jsem se rozhodla, že za prázdniny přečtu všechny knížky od tohoto autora. Tak mi držte palce s nakupováním a sháněním.

A jak jste na tom vy? Četli jste už tuto knihu? Co na ní říkáte? Máte rádi knížky Johna Greena?

0 Comments:

Post a Comment

Thank you for your comment :)