Advertise





Nový blogger na světe!

Zdravím!
Dlouho jsem přemýšlela čím začít takový článek a upřímně.. do teď jsem na to 100% nepřišla. Nejlepší asi bude, když se vám nějak pokusím představit.
Jmenuji se Leona, ale většina lidí mi říká Lea (asi proto, že jim zakazuji mi říkat Leona..). Brzo oslavím 17 narozeniny. Narodila jsem se v Praze, ale po rozvodu mých rodičů jsem se přestěhovala s mamkou do Ostravy, kde bydlím skoro 4 roky. Ve volném čase tančím, fotím, spím a jím. Věc, která mi na milion procent nejde, je popisovaní sama sebe (nikdy nevím co bych vlastně měla napsat).
A proč jsem vlastně blog založila? Už dlouho jsem chtěla někam psát své "chytré" myšlenkové pochody, zveřejňovat svou fotografickou tvorbu a hlavně zveřejňovat outfity a jiné věci, které se týkají módy. A tak, když jsem si prohlížela jeden skvělý blog, jsem si řekla "Udělám to! Založím blog a tentokrát u toho vydržím déle než týden.. aspoň měsíc.". A tak jsem tady, píšu o sobě a jsem zvědavá a nervózní, jestli se najde někdo, koho můj blog zaujme.
Teď už víte co mě vedlo k založení mé stránky, ale co zde najdete? Hlavní náplní budou fotky. Fotky mých outfitů, přírody a měst. Taky by se dalo říct, že blog pro mě bude něco jako deník. Budu sem psát co jsem zažila, co si o čem myslím a tak dále. Když o tom tak přemýšlím, nedá se říct, že by byl blog nějak speciálně zaměřen. Bude tu prostě vše a já jen doufám, že s tím budete spokojení.

PS: Ve vyrábění vzhledů nějak neboduji, takže se předem omlouvám za případné oční potíže (pokus o vtip??).




0 Comments:

Post a Comment

Thank you for your comment :)