Advertise





Coulours of Ostrava 2014


Ve čtvrtek 17.7.2014 začal první den Colours of Ostrava a já měla jedinečnou šanci na tomhle festivalu být. Lístky jsem dostala od mamky (Ježíška) už k Vánocům a tak jsem jen odpočítávala dny do toho okamžiku, kdy po tom, co vystojím nechutně velkou frontu, budu součástí téhle akce.


A ten den přišel, fronta byla vážně nechutně dlouhá a navíc se o nás opíralo Slunce. Ale přežili jsme to a dostali jsme se dovnitř i s náramkem, který slouží jako vstupenka. Původně jsme s kamarádkou chtěly jít na Michala Hrůzu, ale jeho koncert byl zrušen. Asi všichni víte proč, ale jestli je tu někdo kdo to neví, stačí zapnout rádio, televizi nebo se kouknout na seznam.cz. (držíme mu všichni palce) A tak jsme se spíš tak potulovaly po areálu a poslouchali hudbu ze stínu. Pak jsme asi 2 hodiny hledaly kelímky s potiskem Colours, protože ve většině stáncích dávali s potiskem Radegast. Když jsme je konečně našly, sedly jsme si a poslouchaly Shaka Ponk. Na MGMT jsme nemohly zůstat dlouho, protože tramvaj domů nám jezdí jen co hodinu a tak jsme jí chtěly stihnout.

Festivalová selfie nesmí chybět! :D
V pátek už nám začala "krásná" letní vedra, kdy je přes 30 stupňů ve stínu. Den jsme začaly posezením opět ve stínu na Vypsané fixe. Čas, který jsme měli před Monkey Business jsme trávily ve stanu Arcelor Mittal, kde probíhá akce "Tanec pro život". Je hezké, že jsou lidi ochotní jít tančit, i když nejsou nejtalentovanější, pro dobrou věc. Obdivuju takové lidi, já se stydím zeptat i na cestu :D. Monkey Bussines opět energicky ovládli pódium a tak byli všichni živí a energičtí. Mně se osobně nejvíc líbila chvíle, kdy jsme se všichni měli chytit za ruce a myslet na Michala Hrůzu. Je to hrozně hezké, kolik lidí na něj teď myslí :). Celý den jsme zakončily koncertem ZAZ, který byl prostě úžasný! Hrozně energická zpěvačka, nádherný hlas, byla jsem prostě 100% nadšená. Snažila se i mluvit česky, což ocěňuju, protože i přes to, že se 2 roky učím francouzsky (a chci z toho maturovat) jsem ji rozuměla jen pár slov.

Sobota byla úžasná. Celý den jsme se těšili na, pro nás největší hvězdu, Bastille. Čekání nám docela rychle uteklo a koncert vypukl. Byl to úžasný zážitek, snad poprvé v životě jsem na koncertě fakt skákala (tak proto je moje taška totálně špinavá) a neuvěřitelně jsem si to užila. To skákání má asi nějaký dobrý účinek, protože najednou vážím méně (juchů!) Skvělé zakončení před posledního festivalového dne. Bohužel díky tomu, že to byl poslední koncert dne, byly narvané tramvaje. Tak jsme šly s mamkou pěšky 2 zastávky, pak jsme jeli jednou tramvají asi 5 zastávek a další tramvají ten zbytek. Domů jsem přišla po 3 hodině ráno a usnula jsem asi ve 4.



Mě (uprostřed) a mého sexy pohledu si prosím nevšímejte! :D
Poslední den a to neděle u mě začal tím, že hned co jsem vstala, jsem dostala oběd. Vstávala jsem totiž něco málo před dvanáctou hodinou. Chvilka odpočinku a pak už jsme mířily na koncert Horkýže slíže. Byl to super koncert a k velkému překvapení i hodně lidí skákalo v prvních řadách i přes to šílené vedro (můj obdiv). Na Chinaski jsme relaxovaly kousek od pódia a čerpaly síly na večer. Moje mamka, s kterou jsem se pokaždé viděla jen při cestě domů, si hrozně vychvalovala The National. A opravdu jejich hudba se mi líbila a to jsem slyšela jen pár písniček. Celý festival byl zakončen koncertem Johna Newmana, který měl zlaté snad i spodní prádlo. Ne dobře, nebudu přehánět. Měl na sobě bílo-zlatou kombinaci oblečení a já si hlavně všimla toho, že má Casio zlaté hodinky, které už strašně dlouho chci. Obdivuju jeho krásný hlas, ale trošku mě mrzelo, že na mě působil trošku moc jako "hvězda". Ostatní hudebníky, kteří byli na pódiu s ním, ani nepředstavil a celou dobu mi přišlo, že si o sobě trochu víc myslí. Ale zase nechci kritizovat, já mít takový hlas, spoustu fanoušků, koncertů a peněz, jsem ještě horší :D. No a tím (bohužel) skončil tento úžasný festival a já doufám, že příští rok nebudu na Coloursech chybět! :) 

P.S.: Chtěla jsem vám sem dát videa z koncertů Bastille a Johna Newmana, ale píše mi to tu pořád nějakou chybu, tak to pak ještě zkusím :).

0 Comments:

Post a Comment

Thank you for your comment :)