Advertise





Cvičím, cvičíš, cvičíme s Cassey Ho!

Už před prázdninami jsem se rozhodla, že chci udělat něco se svým tělem. Jsem z těch lidí, kteří milují jídlo a bohužel s každým soustem tloustnou a tak jsem si řekla, že si přes prázdniny máknu a zlepším celkově svou postavu. Začala jsem 1. července svůj speciální plán, který spočívá v tom, že se snažím zmenšit porce, jíst víckrát denně a hlavně cvičit (bez dřiny to prostě nikdy nepůjde). Kromě toho, že běhám jsem chtěla najít nějaké účinné cvičení. A tak jsem prohledávala youtube až nakonec jsem konečně našla velmi sympatickou cvičitelku jménem Cassey Ho.
Cassey Ho je instruktorka fitness a pilates, která má videa na youtube kanálu blogilates. Více o ní můžete najít zde (nechci papouškovat cizí slova, tak si radši přečtěte originál :)). Nejvíce se mi na ní líbí její pozitivní energie, kterou vám předává po celou dobu cvičení. Pokaždé, když už jsem nemohla řekla něco jako "Nepolevujte, vím, že na to máte!" jako by věděla, že zrovna nemůžu. A hlavně je mi neuvěřitelně sympatická a to oceňuji, protože nemám chuť to vzdát. Rozhodně mě na ní fascinuje, že při cvičení zvládá vyprávět jakýkoliv příběh, zatím co já dýchám jako bych vyběhla 10x schody dvanácti patrové budovy.

Na jejím kanálu můžete najít videa, která jsou zaměřena na určitou část vašeho těla (břicho, vnitřní strana stehen, ruce..), ale i ta, ve kterých cvičíte i svaly, o kterých jste do teď nevěděli. Jsou zde i videa zvaná "challange", kde na cca 3 minutovou písničku cvičíte.. no docela brutální cviky, opět na určenou část těla. Upřímně, pokaždé co jsem se o challange pokusila to dopadlo hodně bledě. Stačila mi minuta a celá spocená jsem video radši vypnula :D. Jestli právě začínáte se cvičením, je to právě Cassey, se kterou by jste měli začít. Má spousta videí pro začátečníky, jako jsem já, ale i pro pokročilé. Já osobně cvičím nejčastěji s těmito videi.
U tohoto videa se Cassey zaměřuje na nohy. Když jsem cvičila poprvé, musela jsem ho hodně krát stopnout, protože jsem nemohla a chytala mě křeč do stehna, ale po čase už to zvládám bez pauzy. Rozdíly už trochu vidět jsou a tak cvičím dál.
Tohle video se zase naopak zaměřuje na břišní svaly. Já jsem si ho vybrala, protože i když mám od jak živa ploché břicho, vždy jsem chtěla mít aspoň náznak nějakých svalů. Zatím jsem cvičila jen 3x a není to nic co by se nedalo zvládnout, tak i toto video bych vám doporučila! :)

Takže ať už jste začátečník a nebo pokročilý, blogilates je ideální kanál pro cvičení a dokonce se zde nachází spousta receptů na dobré a nizkokalorické jídlo, které chci brzy vyzkoušet. A teď už se s vámi loučím.. odcházím samozřejmě cvičit! :D

1 Comments

Thank you for your comment :)