Advertise





Sladká neděle

Přeju všem krásnou neděli. Je to vážně div, ale už zase píšu článek. Není to nic přínosného, žádný outfit, nákupy nebo tak něco, ale člověk se prostě občas potřebuje vykecat.
Zítra je můj před poslední den v práci a já už se opravdu těším na to, jak ráno vstanu až někdy v 9 ráno, udělám si vydatnou snídani, sednu si s ní k televizi a budu jen relaxovat. Tím mi oficiálně začínají prázdniny. I když samozřejmě, že jsem byla na festivalech, které jsem si náramně užila. Ale není to ono, když každý den vstáváte ve 4 ráno, zatím co většina vašich kamarádu se válí v posteli (závist je jedna z mých špatných vlastností).
Dnes jsem si udělala takovou před premiéru tohoto odpočinku. Ráno jsem vstala a zacvičila si, pak jsem se válela u televize a dívala se na Disney Channel (nejsem na to stará), měla výborný oběd a pak už jsem se válela v posteli, prohlížela "we ♥ it" a "instagram" pro nějakou tu inspiraci v oblékání.
Při tom mém aktivním nic nedělání, jsem si vzpomněla, že mám ještě ve skříni sušenky od mé nejlepší kamarádky, které jsem dostala k Vánocům. A tak jsem je otevřela a můžu vám říct, že to jsou snad ty nejlepší sušenky, které jsem kdy jedla! Dala jsem si sice jen 2 kousky, protože pořád jsem ještě na dietě a nechci to zase přehnat, ale ty dva kousky stačily abych se dostala až do nebe. Vážně výborné! Znáte sušenky "ANNAS Original PEPPARKAKOR"? Chutnají trochu jako Lotus sušenky a trochu jako Vánoční perníčky, vážně lahoda! Jestli je znáte, určitě chápete mé nadšení.
Pro dnešek už končím, v televizi je film "Kvaska" a já si chci ještě užít neděli dokud můžu. Tak si jí taky užívejte ať už vás zítra čeká práce a nebo zase postel. Další článek můžete čekat už ve čtvrtek. :)

1 Comments

  1. Já sem si také neděli užila, ale prozměnu v bazéně! :) koukala si na Disney Chanel? prosím tě mě je 17 a byla bych schopná na to koukat ještě teď :D ty sušenky vypadají jako mňamka a slyším o nic po prvé :O taky koukám na we♥it pro inspirace a tak..na tý stránce jsem víc než na facebooku :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)