Advertise





Zpátky do školy!

Tak a je to za mnou. První den ve třeťáku jsem přežila, no.. ještě aby ne, měli jsme jen 1 hodinu a to třídnickou. Takže jsme si tam přišli vlastně jen tak posedět a to samé mě čeká i zítra, akorát ve formě 3 hodin. Jak jste zvládli svůj první školní den vy?
Dnešek je konečně takový podzimní, možná je to jen tím, že chodím do školy, ale mám prostě hrozně podzimní náladu. Podzim a zima patří mezi mé oblíbené roční období snad od jakživa. Miluju svetry, čepice, teplé ponožky, čaje, déšť, sníh, vánoční filmy, cukroví a prostě celkově tu náladu co panuje celou tuto dobu.
Celý den hlavně odpočívám, sešity už mám koupené od srpna a tak nemusím utíkat do obchodu a stát ve 20 metrové frontě. Jediná aktivita, kterou dnes prokazuju je - cvičení, focení a hlavně vyklízení skříně. Znáte to, spousta oblečení se mi válí ve skříni a nehrozí, že je někdy budu nosit. A co s tím? No jasně, přivydělám si trošku. A tak jsem to všechno hodila na "votočvohoz". Jsou to většinou věci co jsem na sobě měla maximálně jednou, takže jsou v dobrém stavu a byla by škoda, kdyby pořád jen ležely ve skříni. Takže jestli máte čas, peníze a chuť, koukněte se na to co prodávám. Když si to koupíte udělá mi to hroznou radost (šetřím na nový mobil).
No a já běžím hledat další nenošené kousky oblečení. Doufám, že jste všichni zvládli první den ve škole a přežijete i ty zbylé :).

8 Comments

  1. to máš dobrý :D my už se zítra učíme podle rozvrhu :p já byla nakupovat sešity až dneska :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. My až od středy, zítra nám třídní řekl ať si doneseme nějaký film :D, že třídní záležitosti stihneme během půlhodinky :D.

      Delete
  2. čoveče, víš o tom, že já právě v tu chvíli taky přemýšlela na to, jakou nohou jsem vlastně vykročila? :D to je dobré, no :D děkuji ti, snad to obě dvě zvládnem, ten třetí ročník :) jinak, já jsem se ani nějak extra neoblíkala :) zítra máte jenom 3 hodiny? co? O.o To není fér, my máme do 15:50 - jedeme podle rozvrhu . grr!! , musíme věřit v to, že budeme blog stíhat:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. A to jsem ještě nenapsala, že ve středu mám až na 10. Ale neboj se, teror mi brzo začne - Ať žije gympl :D!

      Delete
  3. No, na to, že jsme tam byli zhruba 30minut, tak to stačilo až až :D A díky za připomenutí stránky Votočvohoz. Kdysi jsem jí taky měla a teď se to bude hodit. Mám v plánu se zbavit malých věcí :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já jsem většinu času nevnímala, takže to docela ušlo :D. Jo "votočvohoz" je ideální, když se potřebuješ zbavit věcí, občas se tak zbavuju věci, které jsem musela hrozně nutně mít.. :D.

      Delete
  4. Mě škola začíná až za 14 dní :-) Což rychle uteče :-D Akorát kdyby tak nebylo pořád deštivo. Na září mám velmi ráda babí léto a ono pořád nikde.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Páni, to ti závidím :(. To deštivo je nekonečné.. nevadí mi déšť, mám ho dokonce ráda, ale potřebuju nutně nějaký kabát a peníze nejsou :D.

      Delete

Thank you for your comment :)