Advertise

Berlín - 3.den

Nečekala jsem, jak rychle dokážu zapomenout všechny zážitky. Je to teprve 24 dní co jsem se vrátila z Berlína a když jsem si ráno říkala, že je na čase napsat další den plný zážitků, zjistila jsem, že si polovinu zážitků nepamatuji. Naštěstí mám u sebe pořád fotky a program a zážitky se pomalu a jistě vracejí.

Ráno po vydatné snídaní (kterou jsem jedla každý den stejnou) jsme vyjeli do východního Berlína. Prvně jsme byli na nějakém dvoře, kde jsme měli chvíli rozchod. Bohužel vám neřeknu co to bylo, protože jsem průvodkyni (které jsme začali říkat Indiánka) neslyšela. Většina ten rozchod pojala spíše jako "rozchod do Starbucksu" a já jako "hledání wifi", které bylo na 2 minuty úspěšné (stihla jsem otevřít asi jeden snap, ale nejsem závislá a tak mi to vůbec nevadilo.. samozřejmě).

Pak jsme vyrazili přes Alexandrovo náměstí k Červené radnici. Ráda bych vám sem dala nějakou fotku, ale bohužel to byla obrovská radnice a na fotku by se mi nevešla a byla by hodně zkreslená, díky pohledu ze spoda. Jediná možnost, kde jí můžete vidět je na fotce, kde je i televizní věž. Tu jsem pořídila v Berlínské katedrále na ostrově muzeí, kam jsme vyrazili hned poté. Musím vám říct, že tolik schodů jsem nešla dlouho. Bála jsem se, že mě zase začnou bolet kolena, ale jediná špatná věc byla ta, že jsem se neuvěřitelně zapotila. Ale rozhodně to za ten výhled stálo a já fotila jako divá. Fotku sem dávám jen jednu z jednoho prostého důvodu. Nechci sem cpát moc fotek, které vypadají stejně a tak jsem vybrala tu, která se mi líbila nejvíce.

Pak už přišel náš vysněný rozchod a my jsme doslova sprintovali do Primarku (dokonce i profesorky s indiánkou). Na Primark jsem se těšila vážně hrozně moc, ale nebylo to takové jaké jsem čekala. Lidí tam bylo, jako kdyby tam rozdávali svetry zdarma a velikost XS odpovídala spíše XL (takže to bylo poprvé, co neměli nic v mé velikosti  - cítila jsem se aspoň hubeně). Kamarádka byla docela znechucená z materiálu a kvality, ale to nebyl můj problém, protože vím, že kvalitou na tom tento obchod není nejlépe, ale aspoň tomu odpovídá cena. Další věc, která mě trochu štvala byla ta, že všude měli samé zlaté doplňky, jak šperky, tak i ozdoby na oblečení a kabelkách. Já sama dávám přednost spíše stříbru. Takže bohužel Berlínský Primark mě zklamal. Ale zlepšilo se to tím, že jsem si dala výbornou klobásu a když říkám výbornou, tak myslím tak výbornou, že jsem si na ní nedala ani hořčici, protože by to zkazilo tu úžasnou chuť.

Když jsme se sešli šli jsme do muzea DDR. Tohle muzeum bylo mnohem lepší, než to ve kterém jsme byli druhý den, ale nejzábavnější na tom stejně bylo, když jsme vyšli a čekali na ostatní. Seděli jsme totiž na lavičkách a kousek od nás si stoupli nějací němci oblečení v takových těch typických tříčtvrťácích s kšandami s rolničkami. Jo, fakt na nich měli rolničky a k tomu kloboučky. Bylo to hrozně vtipné a podle mě i oni to dělali ze srandy.

Nakonec nám začalo pršet což bylo ideální, když jsme měli všichni papírové tašky z primarku (a já se spolužačkama papírovou krabici plnou donutek). Tak jsme běželi do autobusu a pak už jsme měli jen jeden rozchod, který jsme využili k posezení u "Pumpkin spice latte", které je prostě výborné do deštivého dne.

3 Comments

1. Leuško, ty jsi zlatá! :33 já děkuji za ty tvé komentáře a za to, že máš srdíčko na správném místečku!!! :)))
    to už je 24 od Berlína? sakra, to už? mě teď přijde, jako by si přijela před týdnem..opravdu.
    ta první fotka té radnice, nevím proč, ale připadá mi to, jako z lega postavený, je to prostě zajimavé :O jinak, je mi líto, že ti ten Primark zklamal :(
    páni :O ty ostatní fotky :O ty perníčky..týjo, nic takového u nás ani není, takový nádherný perníčky, to se mi moc líbí! fakt ti závidím i to muzeum, celkový výlet do Berlína, hned bych jela taky, ale s naší třídou jedeme možná tak do Drážďan na Vánoční trhy (což se dost těším, jen je škoda, že je to jednodenní výlet) :( :D měj se krásně Leuško! :))

ReplyDelete
  2. Ta první budova má vážně zajímavou fasádu :D A ten Primark... To by na mě taky nic neměli :/ Mrzí mě, že to bylo takové zklamání, ale věřím, že ti to jiné zážitky vynahradily :)) ty ostatní fotky jsou krásné :) hned bych se tam také jela podívat :DD ta Televizní věž je zajímavá... Připomíná mi špičku na Vánočním stromečku :D

3. Pff na co zlato když existuje stříbro že?:D Souhlas!

Thank you for your comment :)