Advertise





Love, Rosie

Jak už jsem se zmínila, celý týden trávím doma, a abych se z přepisování a myšlenek na skluz ve škole nezbláznila, rozhodla jsem se, že se podívám na nějaké nové filmy. Prohlédla jsem we heart it (protože takhle normální lidé hledají filmy) a našla: "S láskou, Rosie". Už kdysi jsem párkrát narazila na plakát v Librexu, ale moc jsem o příběhu nevěděla. 

Vědecké výzkumy tvrdí, že pokud se lidi znají jako malé děti, něco jim brání, aby se do sebe jako dospělí zamilovali. Rosie a Alex, hrdinové romantické komedie S láskou, Rosie, se znají už od školky. V době prvních lásek a sexu svoje zážitky s patřičnými detaily samozřejmě probírají, tomu druhému to ale není vždy úplně po chuti. Proč? Ať je to jak chce, Rosie zůstává v Dublinu, zatímco Alex jede na Univerzitu do Bostonu. Mezi nimi stojí oceán a v průběhu života i jiné vztahy, aféry, dokonce jiná manželství, závazky a děti. Na oba čekají méně i více bláznivé a zábavné momenty, občas se potkají a spadnou spolu do bazénu a zase vplují zpět do svých životů. Rosie se dokonce povede dohodit ztepilou blondýnu Alexovi za ženu . . .no to by si asi nejradši nafackovala. (zdroj)

Když začal, říkala jsem si, že to bude další romantický příběh, u kterého prostě víte co se stane. Byla jsem ale velice příjemně překvapena, protože vždycky, když jsem si myslela "Teď se stane tohle.", se stalo něco úplně jiného, a já jsem byla znovu neuvěřitelně napjatá. Pokud jste tak citliví jako já (rozbrečela Vás vánoční reklama na Tchibo), rozhodně si připravte balíček kapesníků - asi od poloviny filmu budete brečet, a nebude tomu jinak až do samotného konce.

Herecké výkony bych hodnotila kladně, a celkové obsazení se podle mě velmi povedlo. Tím, že se příběh většinu času odehrává v Dublinu, neubráníte se skvostnému přízvuku, kterému já prostě nemohu odolat. A když už si myslíte, že na filmu nemůžete najít nic, co by ho ještě vylepšilo, přijde soundtrack, a vy víte, že to není naposledy co ho vidíte.

Vždycky je pro mě hrozně těžké psát recenze, protože Vám nechci prozradit celý děj. Není totiž nic lepšího, než to napětí, které máte při prvním shlédnutí. Já osobně bych chtěla občas zapomenout na všechny skvělé filmy jen proto, abych zase zažila všechny ty pocity znovu. U tohoto to platí dvojnásob. Hned jak skončil, měla jsem chuť si ho pustit znovu, a je dost pravděpodobné, že to udělám.

Pokud bych to vše měla nějak shrnout, vypadalo by to asi takto: Jestli jste aspoň trošku romantičtí, a rádi sledujete, jak si osud pohrává s životy lidí, rozhodně si snímek nenechte ujít. Už jen když tento článek píši, mám chuť se zase zabalit do peřiny a znovu to celé prožít. Určitě dám šanci i knize, i když jsem porušila předsevzetí, že si ji vždy přečtu před její zfilmovanou verzí a ne po.

7 Comments

  1. Já jsem u Love, Rosie hrozně brečela :D ale líbilo se mi to :) taková pěkná slaďárna...Jinak jsem se taky rozbrečela u reklamy na Tchibo :DDDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Většina lidí pije takové ty detoxikační čaje, ale mě stačil film, abych se zbavila všech toxinů a jiných nežádoucích látek. Skoro jsem se z toho dehydratovala :D. Reklama na Tchibo byla prostě neuvěřitelně dojemná, brečela u ní i moje mamka (i když ta brečí i u reklamy na cereálie..).

      Delete
    2. Znám ten pocit dehydratace :D
      Nejhůř jsem ale dopadla po Zápisníku jedné lásky :D (máma se mě lekla :D)

      Delete
  2. Taky jsem na něj psala recenzi. :)
    Po dlouhé době film, který se mi vážně líbil a byl kvalitní. Kdybych měla čas a s kým, klidně bych na něj šla znova (ale stejně jsem ho od návštěvy kina viděla už dvakrát znova :D). Teď se chystám na knihu, i když mě mrzí, že jsem taky porušila pravidlo, že jsem ji nečetla před filmem, jako to dělám vždycky.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vážně? Tak to si jdu recenzi hned přečíst :)
      Souhlasím s tím, že je to po dlouhé době film, který se mi líbil a byl kvalitní. Já jsem tedy do kina nezavítala ani jednou, ale pšt.. :D.
      Taky mě trochu mrzí, že jsem si prvně nepřečetla knihu, ale nerada čtu knihy v pdf a knížku jako takovou ještě nevlastním, takže snad si to tím nijak nezkazím.

      Delete
  3. Četla jsem knihu a pak až jsem koukala na film. Byla jsem trošku zklamaná, jak je to ve filmu změněné, ale brzo mě to zklamání přešlo a taky jsem hned po dokoukání chtěla film pustit znovu a pokračovat v brečení.
    Co tě ale i u knížky nemine, jsou nečekaně taky slzy. Já původně chtěla číst v autobuse cestou do školy, ale když jsem se párkrát rozbrečela, radši jsem ji s sebou už nebrala :D Knížka je prostě delší, víc popsaná, taky tam je ten děj trošku jiný.. no však uvidíš, pokud budeš číst:)

    Baru z barulittleinfinity.blogspot.cz

    ReplyDelete
  4. O tomhle filmu/knize slýchám už delší dobu a mám strašnou chuť to vidět. Líbí se mi to už jen podle trailerů a animací (thanks Tumblr :/ :D) a už teď vím, že se mi to bude líbit. Tvoje recenze mi to jen potvrdila. Ale nejdřív si to chci přečíst, takže si jen počkám, až ji kdosi vrátí do knihovny :3. A pak zkouknu ten fillm! :D
    http://lets-talk-about.blog.cz/

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)