Advertise





Tired

Zdravím všechny. Už je to nějaká doba co jsem napsala poslední článek a tak jsem se rozhodla, že ten dnešní bude takový spontální a hlavně hodně kecací.

Týden bez školy byl pro mě neskutečným odpočinkem a když jsem nemyslela na věci, jako je růst absence nebo dopisování testů, byla jsem v naprosté psychické a celkové pohodě. Bohužel, zase jsem ve škole a teď mi začal takový ten týden "teroru". Přesně ten týden, kdy máte na každý den tolik učení, že se vlastně ani netěšíte domů, protože víte co Vás tam čeká. Je sice teprve úterý, ale já mám pocit, jako bych tam byla nejméně měsíc.

Naproti tomu jsem měla skvělý víkend. V pátek jsme šly s mamkou na akustický koncert skupiny Mandrage a jediné co Vám můžu říct je to, že to bylo naprosto úžasné. Rozpovídala bych se víc, ale nechávám si to až do videa, které pro Vás v nejbližší době plánuji. Před koncertem jsem si ještě skočila na kafe do Starbucks, abych se trochu probudila a ochutnala jejich nové Maple macchiato, které bylo tedy vážně dobré, ale zatím ještě nic nepřekonalo můj zimní zážitek z Costa Coffee.

V sobotu za mnou přijela Ter, aby si ode mě koupila jarní bundu, kterou jsem měla i na vinted. Zpáteční cesta se nám, k našemu štěstí, trochu pokazila. Vyšla jsem Ter doprovodit jenom v teplákách, jelikož na zastávku to není zrovna nejdál a já jsem líná na to se převlékat. Trochu pršelo a tak jsem si radši vzala deštník, kdyby se rozpršelo více. Tramvaj nám bohužel ujela před nosem a tak jsme čekaly na další tramvaj, která měla jet až za 20 minut. Po 15 minutách přijela jiná tramvaj a vystoupil z ní řidič se slovy "To už nepojede, musíte jít na autobus". U autobusu nastal další problém v podobě 40 minutového čekání na spoj k Ter domů. Vydaly jsme se tedy na náhradní dopravu, která pro jistotu ani nejezdila, takže po 20 minutách, jsme se zase vrátily na původní autobus, který pak naštěstí přijel a celé to trápení ukončil.Domů jsem přišla v rozmočených teniskách a teplákách a moje první kroky vedly samozřejmě do vyhřáte vany.

Neděli jsem jako vždy trávila s učením a na 4 hodinovém tréninku, díky kterému jsem večer usnula jako nemluvně. Když už jsme u neděle, sledujete nový seriál "Policie Modrava"? A jaký jste měli víkend vy?

Tímto se zase loučím a přeji Vám úspěšný týden. :)

1 Comments

  1. Pre mňa bude "teror" celý druhý polrok, pretože v prepočte budem v škole okolo mesiaca. Idem do Londýna, na rôzne súťaže a výstavy, takže to ubehne skôr ako si myslím.

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)