Advertise





Hello spring!

Zdravím všechny! Konečně jsem se dočkala vysněného víkendu. Teda řeknu Vám, byl to hodně náročný týden a nemůžu říct, že by se mi v něm vše povedlo, protože nepovedlo. Každodenní učení, brzké vstávání, stres ve škole, tréninky a na nic jiného prostě nezbyl čas. Jako vždy mám v plánu spoustu videí, outfitů a nevím čeho všeho, ale čas je prostě to, co postrádám.


V pátek jsem usínala už 1. hodinu ve škole a pak na mě přišla taková ta fáze, kdy už se jen směji všemu, včetně spolužačky, která předstírá, že má místo očí tužky. Musím říct, že jsem poprvé v životě viděla částečné (nebo vůbec jakékoliv) zatmění Slunce a musím přiznat, že to sice byla zajímavá podívaná, ale rozhodně jsem z toho tak nešílela jako někteří (možná ta únava). Odpoledne jsem chtěla natáčet video, ale nakonec by z toho bylo jedno velké unavené dlouhé nic. Takže jsem to přesunula na zítřek a uvidíme jestli se k tomu vůbec dokopu.

Konečně ale začalo jaro, a já jsem oprášila všechny tenisky. Samozřejmě kabát nosím, ale do zimních bot už mě nedostane nikdo. Taky je tu jedno velké pozitivum - zase jsem začala s běháním. V pátek jsem vyrazila poprvé po 27 týdnech a uběhla jsem 8 km, což mě hrozně překvapilo, protože se zvládám zadýchat i když si jen představím samotné běhání. Dneska jsem byla hodně odvážná a řekla jsem si, že zvládnu více i po dvou hodinovém tréninku a povedlo se. Hrozně ráda se chlubím, když dosáhnu něčeho skvělého a proto se musím pochlubit i teď. Uběhla jsem poprvé v životě 12,3 km! Sice teď chodím.. no spíše se snažím o chůzi, ale stálo to za to a rozhodně plánuji běhat pravidelně. 

Když už jsme u těch změn v životním stylu, hrozně se těším na Velikonoce, protože bude další prázdninové volno. Škola má prostě nějakou moc, která ze mě vycucává energii a já vítám každou chvíli bez ní s otevřenou náručí. Taky půjdu po dlouhé době nakupovat, tak snad seženu pár jarních kousků, protože s velkou lítostí přijímám fakt, že na svetry už je opravdu trochu teplo. A možná se dostanu i k focení dalšího outfitu.

Teď už bych, ale měla jít spát, protože ráno plánuji vstát zase brzy, ať se co nejdříve naučím a mám celý volný den před sebou. A co jste dělali o víkendu vy? Jaké máte plány na prázdniny? Určitě mi vše napište do komentářů, protože v tuhle chvíli jsem hrozně zvědavá. Příště se tady snad objeví nějaký jiný článek, než v podobě "Milý deníčku, jsem unavená a nestíhám nic".

0 Comments:

Post a Comment

Thank you for your comment :)