Advertise





Peanut butter cookies

Zdravím všechny! Ze zdravotních důvodů teď nebudu týden chodit do školy a jak jinak ten týden využít, než pečením (kromě učení, že ano..)? Minulý týden jsem objevila tento recept na pinterestu a strašně mě zajímalo, jak takové sušenky mohou chutnat, obzvlášť, když jediné co potřebujete jsou 3 suroviny. Ano čtete správně..3 suroviny! A jaké suroviny to jsou?


Ingredience:
230 g arašídového másla
2 lžíce medu
1 vejce

Postup:
Všechny zmíněné suroviny smícháme do hladkého trochu lepivého těsta. Jakmile je směs hotová dáme ji na 10 minut do lednice a předehřejeme si troubu na 170-180 stupňů. Po 10 minutách směs vytáhneme z lednice a uděláme několik kuliček, které dáme na plech a pak "rozplácneme" do klasického tvaru cookies. Směs může hodně lepit, proto se nebojte použít trochu mouky. Plech dáme na 8-9 minut do trouby dokud nezezlátnou. Po 10 minutách vytáhneme sušenky z trouby a dáme na je talíř.



Řekla bych, že by mohly být dobré s nutellou, ale nemohla jsem to vyzkoušet, protože hned jak přišla domů mamka a ochutnala je, byly pryč (a to nemá burákové máslo ráda). Tento recept je podle mě skvělý pro večery, kdy máte chuť na něco dobrého a rychlého.

(zdroj receptu)

7 Comments

  1. Musí chutnat vážně zajímavě s burákovým máslem:)

    ReplyDelete
  2. Delas mi chute, urcite je taky vyzkooousim :)

    ReplyDelete
  3. vypadají dost dobře, a jsou jenom ze 3 surovin? :O super recept :)

    ReplyDelete
  4. Vypadají skvěla, teď už jen koupit to burákové maslo:D

    ReplyDelete
  5. Já taky nemám moc ráda burákové máslo, asi jsem od něj měla moc velká očekávání :D ale tohle vypadá mňamózně :)

    ReplyDelete
  6. Páni, vypadá to skvěle. A jednoduše :-)
    Já jsem zrovna včera dělala kakaové cookies, na kterých si všichni pochutnali, tak teď můžu vyzkoušet toto. Jenže u nás burákové máslo není a med také ne :D
    Ale to do toho opravdu nepatří ani mouka, nic? :D Fakt zajímavé, recept si rozhodně napíšu.
    A ty se brzo uzdrav. Koukám, že si na ty nemoci náchylná :/

    ReplyDelete
  7. Tedy, to vypadá fakt jednoduše!:) Možná někdy zkusím, až budu chtít něco rychle upéct:)

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)