Advertise





February Favourites

Zdravím všechny. V poslední době mi to s videi moc nevycházelo a tak jsem se rozhodla, že zveřejním hned dvě po sobě. Upřímně tato videa mě baví natáčet nejvíce. Mluvím o věcech, které se mi líbí nebo které mám ráda a o tom se mluví samo. I tak jsem se snažila o trošku kratší video a s tím, jak moc dokážu mluvit je cca 12 minut můj rekord. Postupem času se pokusím video stáhnout třeba pod 10 minut (vsadíme se?). 

Hrozně bych Vám chtěla poděkovat za všechny komentáře a hlavně za ty, které obsahovaly určité výtky. Nejsem z těch lidí co se urazí, ale naopak mi každý komentář vykouzlil úsměv, protože vím, že se mi za každou cenu nesnažíte pochválit cokoliv. 

Jeden komentář se zmiňoval o délce videa, na které, jak jsem již řekla, zapracuji. Dále zde byl komentář o linkách na oči a to od Ter. Tentokrát je ve videu nemám, ale jelikož se blížil večer, musela jsem si svítit lampičkou (nemám 3 profi světla). Takže nakonec líčení, ze kterého jsem měla radost vypadá jako 2 rozmazané fleky (nebo monokl? :D). Nicméně doufám, že s kritikou opět nebudete šetřit a pomůžete mi se nadále zlepšovat.

Pro dnešek už končím a těším se na Vás zase příště. 

2 Comments

  1. Leonko, opět a zase skvělé video. Jsi tam nádherňajs, je to suprově upravené! Hrozně mě zaujala ta knížka, uvažuji, že si ji taky pořídím, když ji tak vychvaluješ, určitě bude přínosná. :) Plus když tomu rozumíš ty, tak bych snad taky mohla - twins. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Můj brácha má skvělý vkus na tyhle knihy a musím říct, že je vážně strašně jednoduše napsaná, ale i tak v ní pořád zůstává to důležité. Také jsou tam příběhy ostatních lidí a to mi hrozně pomáhá pochopit tu hlavní myšlenku. Takže rozhodně na 100000% doporučuji! :)

      Jinak hrozně moc děkuji twinie :)

      PS: Zrovna začal Sherlock Holmes: Jak prosté.

      Delete

Thank you for your comment :)