Advertise





One Sunny Day

Zdravím Vás. Tak jak jste si užili státní svátek? Já úplně parádně. Ráno jsem si dala výbornou snídaní, po ní výborný oběd a ještě to zakončila výborným dezertem. Pak už jsem najedená vyrazila za nejlepší kamarádkou Beou. Bylo nádherně a my jsme nechtěly trčet někde ve městě a tak jsme vyrazily do parku, který je hned kousek od centra. Cestou jsme potkaly nějakou paní, která nás zastavila a zeptala se, jestli by se nás mohla zeptat na pár věcí. Nakonec nám přeměřila procenta a množství tuků v našem těle a přidala přednášku, že bychom k ní měly zajít na konzultaci, protože jinak budeme mít velké problémy v dospělosti. No, i když mi sdělila, že procentuelně jsem na tom tak, jak by měla být 25 letá žena, sedím teď u filmu "Na vlásku" s výborným dortíkem v náručí a je mi mnohem lépe, než kdy dřív :)
Košile, taška - Reserved, Jeany - C&A. Boty - Topshop

V outfitu vidíte konečně i něco jiného, než kabát a hrozně si to užívám. To teplo mi dodává energii a já jsem šťastnější. Po dlouhé době jsem vytáhla ze skříně Boyfriend jeans, které jsem si pořídila v létě. Jsou tak pohodlné, že uvažuji ještě o nějakých světlejších. Je sice pravda, že takový typ kalhot je spíše pro hubeňounké slečny, ale to mi nezabrání v jejich nošení. Přeci jen, když se v tom cítím dobře, tak proč ne? A jak na Vás působí můj dnešní outfit?

PS: Zatím zůstávám u psaní v češtině, ale i tak se můžete vyjádřit v předchozím článku :)







5 Comments

  1. Moc ti to slusi!! 😍 krasne fotky 👌🏻

    ReplyDelete
  2. Skvělý volnočasový outfit. Ale ta kabelka je úžasná, jsem poslední dobou na ně nějak zatížená :D

    Radu - Jarní Rita Ora Giveaway

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky tu kabelku miluju a největší štěstí bylo, že mi jí mamka koupila a do týdne už tam vůbec nebyla. Je hrozně prostorná a prostě si jí nemůžu vynachválit :)

      Delete
  3. Supr košile! Tyhle kostičkaté mám hrozně ráda, ale ještě jsem na žádnou neměla štěstí :)
    HollyChicc

    ReplyDelete
  4. Tá kabelka je úplne úžasná ! :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)