Advertise





Weekend in Prague

Tak a jsem zase zpět s dalším vlogem. Chvilku to sice trvalo, ale nakonec jsem se k tomu dokopala. Jelikož i předchozí článek byl vlog, rozhodla jsem se, že tentokrát klasické video doprovodí i takové písemné shrnutí mého víkendu v Praze. Přeci jen, někdo si na ta videa nepotrpí. 

Hlavní důvod, proč jsem se vydala do Prahy, byla oslava kamarádky Karin, se kterou se známe už 14 let. Byl to docela spontánní nápad a to byl také jeden z hlavních důvodů. proč jsem se tolik těšila. Spontánnost, stejně jako cholerickou povahu, mám už prostě v genech. Cesta tam utekla dost rychle a hned po večeři jsem usnula jako zabitá - a pak, že škola nezabíjí. Další den jsem z většiny věnovala taťkovi a obchodům. Mezi obchody samozřejmě byl čas i na tradiční pauzy u kafe v milovaném Costa Coffee a také na oběd v Bageterii Boulevard. 

Po celém dni jsem byla pěkně unavená, ale energii mi dodávala blížící se oslava. Kolem 19 hodin jsme s Karin a její nejlepší kamarádkou Katkou (kterou jsem moc ráda poznala) dorazily do baru Black Sheep, kde se to celé konalo. Podnik byl podle mě vybrán skvěle. Nebyl to ani klub, kde se po sobě všichni "plazí", ale ani místo, kde by jste se nemohli tak trochu odvázat. Byl to zlatý střed a to mi vyhovovalo. Odcházela jsem už v půlnoci, kdy si pro mě přišel brácha, protože přeci jen, jsem další den odjížděla a ta troška zodpovědnosti co ve mně je mi řekla, že bych to neměla s pozdním příchodem přehánět. 

Další den mě čekal společný oběd s taťkou a bráchou v nedaleké italské restauraci. Pokud to ještě nevíte, tak italská kuchyně, spolu s českou, je má nejoblíbenější. Celý oběd jsem si vychutnala a to nejen díky tomu, že jsem dostala k jídlu i vlastní mističku parmezánu, kterou jsem skromně pojmenovala "Sněz co můžeš.". Jízda zpět domů vlakem pro mě sice nebyla nejšťastnější, ale nakonec jsem ve zdraví dorazila domů a hned po jídle šla spát.

1 Comments

  1. Super vlog, náhodou jsi toho natočila docela dost podle mě. :) Hlavně to super jídlo pořád, mám na to pak vždycky chuť. :P Jinak, koupila jsi si něco? (teď si trapně nepamatuju, jestli jsi to říkala).

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)