Advertise





Benátská! 2015

Zdravím všechny. Vždy, když skončí festival, nebo se vrátím z dovolené, přepadne mě taková ta smutná nálada, která ne a ne odejít. Teď už je to 2. den co jsem se vrátila, a i přes to je ten smutek pořád tady. Máte to taky tak? Nebo jsem jediný člověk, co je takhle přecitlivělý, když přijde na smutný návrat do reality.


Asi Vám nemusím 2x napovídat, že jsem si festival moc užila. Byla tu samozřejmě i negativa v podobě papírových náramků (místo těch látkových), jednoho stánku s čepovanou kofolou (a já si prostě tu v láhvi kupovat nebudu, to můžu skočit rovnou do supermarketu) a zkrácení celého fesťáku o jeden den. Tedy, abych s tím dnem nekřivdila, organizátoři to udělali tak šikovně, že vlastně 4. den byl, ale trval někdy od půlnoci do 3 ráno (nebo do 5 nějaká "duc duc" stage..) a to prostě není to, co si představuji pod pojmem 4 denní festival.


Ve čtvrtek nás (mě a mamku) ze všeho nejdřív čekala cca 6 hodinová cesta s přestupem v Praze. Překvapivě to rychle uteklo a my jsme se ubytovaly v hotelu, který byl kousek od centra - takže ideální. Pak už jsme vyrazily do areálu, kam byla zařízená doprava zdarma a za to teda dávám palec nahoru (sakra, nezní to tak dobře, jak jsem si myslela). První den byl trochu slabší, ale i tak byl program docela povedený. Začaly jsme Ivanem Hlasem, Yoyo Bandem a celé to zakončili Žlutým psem. Vše jsme prokládaly procházkami po areálu, abychom věděly, kam zajít na jídlo a na pití (důležité). 

Pátek jsem sice trochu neodhadla s oblečením (tři tisíce stupňů a já v černých kalhotách a černé, triku), ale i tak to byl hrozně super den. Jelikož jsem skupinu Jelen na Colours of Ostrava prošvihla, byla jsem ráda, že vystoupí i tam a rozhodně jsem nebyla zklamaná. Michala Hrůzu jsem neprošvihla, ale klidně bych si ho poslechla ještě několikrát. Večer jsme zakončily skupinou Chinaski a pak se přesunuly do našeho (mého) oblíbeného stanu Gambrinus, který byl hned u 2. stage. Oblíbeným se stal z mnoha faktorů - sympatická obsluha, hodně místa a hlavně tam byl slyšet každý koncert, aniž by jste byli v davu a to je super, když nehraje kapela, kterou zbožňujete, ale přes to si jí chcete poslechnout. 

Poslední den přišel a bohužel hrozně rychle utekl. Marek Ztracený, Nebe, Walda Gang, Xindl X, ti všichni byli skvělí a byli pro mě skvělým zakončením tohoto festivalu. Sice jsme docela pochybovaly, ale nakonec plánujeme navštívit i příští ročník :)



Božský výhled z hotelového pokoje.

Nejlepší pekárna, ve které jsme s mamkou trávily rána.

PS: Opět se oběví vlogy z každého dne na youtube a určitě nezapomeňte lajknout mojí novou fb stránku :)

2 Comments

  1. Jee ty jsi byla na benátské? To je úžasný festival, byla jsem tam loni a vážně povedené, dobra hudba, zábava a stan Evropy 1, pecka. Také jsme jeli z velké dálky... Přes celou republiku :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já jsem tam byla už 3x a je to vážně skvělý festival. Už teď se těším na příští rok :)

      Delete

Thank you for your comment :)