Advertise





Instalife #4

Zrovna teď, když píši tento článek, je večer, a já bych měla raději spát, protože mě čeká vstávání ve 4 ráno. A v tu chvíli, když Vy tohle celé čtete, jsem už několik hodin v práci (brigáda.. ale práce zní lépe co?). Prázdniny začaly nedávno a já mám pocit, že už mám za sebou tak měsíc, ale na druhou stranu mi přijde, že ještě vůbec nezačaly. V posledních dnech se mi zase nakupily fotky z instagramu a já Vám opět přináším tradiční Instalife. Těší mě, jaký ohlas měl ten poslední, tak doufám, že Vás potěší i tento.

Teď, když to tak vidím, mám vážnou chuť opět napsat něco ve smyslu, že je můj instagram opět plný jídla, ale pokud mě znáte delší dobu, tak víte, že já a jídlo se navzájem doplňujeme a tvoříme něco dokonalého. No dobře, možná ne dokonalého, ale rozhodně mě tyhle chvilky dělají šťastnou. Teď nemyslím konkrétně to, že se nadlábnu, ale spíše všechny to vzpomínky s tím spojené. Třeba takhle jednou mi donesl spolužák do školy ice tea z bageterie a tím mi zlepšil obyčejný pondělní oběd (a kdybych se potom nemusela vrhnout na učení matiky, bylo by to ještě lepší).

To, že jsem byla v Praze, víte jak ze článku, tak z vlogu. Jistě, že mezi mé zastávky s taťkou patřilo Costa Coffee a Bageterie. Pokaždé, když jsem v Costa Coffee, snažím se zkoušet nové věci a hrozně mě potěšilo, že k horké čokoládě nabízejí i marshmallow. Další z káv, které jsem se rozhodla tentokrát vyzkoušet, bylo latté s příchutí Crème brûlée. Tedy, kafe dobré, ale že by to bylo něco, co Vás nadchne a Vy máte potřebu to pít nonstop, to určitě ne. 

Přesným opakem byl vanilkový Cooler, který chutnal asi tak jako shake z McDonaldu. Já jsem se do něj zamilovala a rozhodně zkusím i ten s příchutí belgická čokoláda (který tam minule neměli, sakra). A vracíme se zpět k zážitkům, které celý ten okamžik s výborným pitím, ještě 100x zlepšily. Byla to spolužačka Terezka, která se vrátila z dovolené v Římě. Kromě krásných historek a všech poznatků, které mi povyprávěla, mi dovezla těstoviny a pesto. Asi Vám nemusím říkat, jak moc se těším, až to všechno ochutnám, co?

Jak se dívám, tak už jsem vlastně shrnula vše, co jsem shrnout měla. Kdyby to bylo jen na mně, tak píši dál, ale komu by se to pak chtělo číst. Tak už Vám popřeji krásný zbytek dne a já mířím do postele, nebo ráno nevstanu.

3 Comments

  1. Costa cafe mám taky ráda.

    ReplyDelete
  2. Jak jistě víš, tak tyhle články naprosto miluji ♥
    a ty tvoje fotky! Řekni mi, jak můžeš tak dokonale fotit, sakra ? :-D
    Popravdě, já jsem ještě nic takového nepila, protože kafe nepiji. Což je škoda, protože jak to popisuješ, tak to musí chutnat dobře , ale mě to prostě nechutná :-D
    Terezka je hodná, vy obě dvě jste neskutečně báječný :-)
    Je dobře, že tě takové chvilky dělají šťastnou, tak ať jich je víc a víc! :-*

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)