Advertise





August Favourites

Zdravím všechny. Srpen a vlastně celé prázdniny právě skončily a já jsem se rozhodla, že se vrátím k měsíčním oblíbencům. Dlouho jsem nad tím přemýšlela a došla jsem k závěřu, že bude lepší vydávat je v psané formě a ne jako videa. Také jsem hodně přemýšlela nad svým youtube kanálem. Vlogy, jsou to, co mě baví natáčet, ale bohužel se teď delší dobu žádný vlog neobjeví (rozbitý foťák), a tak jsem přemýšlela nad tím, jaká videa bych mohla natáčet do té doby. Jaké by jste chtěli vidět Vy?

Hello everybody. August and summer are gone (sad story) and I am here again with "Favourites" post. I've been thinking a lot and I've decided, that writing posts will be much better than recording videos full of favourites. What do you think?
 
První kategorie bude složená hlavně z produktů značky AVON. Když je léto, celková make up rutina se musí trochu změnit. Hledala jsem produkty, které nebudou pro pleť zátěží, ale zároveň se dostaví nějaký ten efekt. Krémové stíny v odstínech "Gold Gleam" a "Forever Bronze" my ve všem vyhovovaly. Jak přirozená barva, tak jejich výdrž i ve vedrech, které nás v srpnu zastihly. Se srpnem odešlo i používání make upu, protože i má pleť alá Sněhurka dostala barvu a já si jí chtěla pořádně užít. Někdy, ale nějaké to krytí zapotřebí je a proto je nejlepším řešením korektor od Astoru Perfect Stay v odstínu "Ivory". Nejen, že kryje, ale také rozjastí oblast pod očima. Když už jsme u rozjasňování, nejsvětlejší stín od AVONU z paletky "Barely There" to vše udržel tam, kde to mělo být a já jsem celý den nemusela nic řešit. Stejně tak to bylo s Cream Lip Stain ze Sephory, který jsem dostala od Karin. Celý den se nehne a já mohu jen říct hurá!

First category will be full of Avon products. In summer, my make up routine changes a little. I need product that won't be too heavy for my skin, but there will be still some effect. Avon Cream eye shadows in the shade "Gold Gleam" and "Forever Bronze" were the perfect choice. Natural colour and perfect stay even in hot days that came in August. Another change came with my tan. Finally, my "Snow White" face left for few weeks and I decided to enjoy it as much as I can. That meant no make up, but still, I needed some coverage. Astor Perfect Stay concealer gives me the coverage I need and also wakes up my skin a little. Next product is Avon palette "Barely There"- perfect choice for contouring. Finally, the last product Cream Lip Stain from Sephora (gift from Karin). I can say, it is the best choice, if you hate lip products that stays for 5 minutes max and then.. you know what I mean. This stays all day and all I can say is YES!

Tohle bude zřejmě má oblíbená kategorie. Řekněmě, že srpen by se dal nazvat měsícem nakupování. Konečně jsem si po dlouhé době mohla odškrtnout velkou spoustu věcí ze svého wishlistu a je snad více než jasné, že se hned dostaly do oblíbenců. První a dalo by se říci největší novinkou jsou hodinky Daniel Wellington. Nikdy jsem nepatřila mezi holky, které mají miliony doplňků. Stačí mi hodinky, náramek pro štěstí a jsem spokojená. Aby to nebylo jen o mě, pořídila jsem si letošní trend - tomsky. Líbí se mi to, že Vy máte boty a ještě k tomu někomu pomůžete. Další splněný sen - kožená bunda. Hledala jsem hodně dlouho, ale čekání se vyplatilo. Našla jsem tu pravou. Poslední dva kousky - šaty a kabelka, byly takové must have, protože mě v pátek čekala akce s bráchou a jako vždy jsem i přes plný kufr pronášela fráze "Nemám co na sebe, ani kabelku.. nic!". A voila, sehnala jsem a jsem moc spokojená.

This will probably be my favourite category. Let's call this month "shopping month". Finally, I bought almost everything from my wishlist and it is more than clear that I fell in love with everything. First - Daniel Wellington watches. I wanted them for ages and now I have them. I can't still believe. I've never been one of those girls who have million of accessories. I have my bracelet, watches and I am 100% happy. Let's talk about something that makes me smile. I decided to buy TOMS. I love this idea of buying something nice and helping someone, who really needs it. Next dream - leather jacket. I've been searching for a long time and I must say - this one was worth waiting. Last two pieces - dress and bag. On friday, I went to the party and of course. I've had nothing to wear, but luckily I found perfect pices and I am in love with them.  


Pokud sledujete můj instagram, nebo jste četli poslední článek, určitě Vás nepřekvapí volba oblíbeného jídla. Kdybych byla v Praze déle, byla by ze mě nejtlustčí holka v Praze, takže možná je jen dobře, že jsem odjela. Ale hned bych si dala extra čokoládovou.

If you follow me on instagram, or you've read my last post, you won't be surprised what is my favourite food. The sign is right - it is more than an ice cream. I am glad I am back home, because I would be the most fat girl in Prague. Oh.. I am dreaming about extra chocolate ice cream.
Tentokrát to bude kategorie plná muziky. Je to hudba, co mi připomíná festivaly, na které jsem celý spren s láskou vzpomínala. Poslední písnička mi zase připomíná reklamu, která teď běží v televizi, ale ani za nic si nevzpomenu, která to je.

This category will be full of music. It is something, that reminds me festivals that I visited in July and I enjoyed them so, so much. The last song reminds me one TV advertising - sadly, I can't remember which one.

 
A to je úplně vše pro dnešek. Já doufám, že nejste moc smutní z toho, že zase začala škola. Myslete na pěkné věci, které Vás čekají, tak jako to dělám já. Najděte si každý měsíc něco, co Vás bude motivovat, na co se budete těšit a určitě uvidíte, že to není tak hrozné. 

And that's it for today. I hope you are not too sad, because the "school stereotype" is back here. Think about nice things that are coming. I do it and I feel much better. Find something, that will motivate you and you will see, everything is better, than it seems.
 

8 Comments

  1. Moc se mi líbí úprava článku!!! Jsem ráda, že je s lipstainem spokojenost, je to můj neoblíbenější produkt na rty <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji, jsem moc ráda, že se ti ta úprava líbí, protože tvé články vždy vypadají moc pěkně <3
      Lipstain je moje spřízněná duše!

      Delete
  2. Páni, to je moc pěkné :-)
    Možná se mi to líbí více, než ve videu :3
    Strašně se mi líbí ten lesk na rty! Wuha, je boží! A ty hodinky, o tich ani nemluvím! :O
    Máš strašně krásný věci, mohu říci, že ti naprosto závidím. Já chodit kolem restaurací, tak je ze mě za chvíli kulička :-D Protože bych měla pořád chutě na jídlo a ta vůně z restaurací, mmm (teda pokud není kuřácká :D )

    Jééé, ta druhá písnička je naprosto boží!!! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji moc :)
      Je pravda, že ve videu jsem často zapomněla na to, co jsem o dané věci chtěla říct a tady mám na to čas a můžu si to vše pořádně promyslet :)
      Děkuji moc <3

      Delete
  3. Ten lip stain by som chela vyskúšať! Super odtieň :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rozhodně doporučuji, ušetří to tolik času a stresu. Nevím jakou barevnou škálu mají, ale údajně to není nic slavného, což je škoda.
      Děkuji za komentář :)

      Delete
  4. Angelato jsem si taky naprosto zamilovala
    pimpleworld.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nikdy jsem nečekala, že si tak zamiluji zmrzlinu, ale stalo se. Jen mě mrzí, že jsem neochutnala žádnou zvláštní příchuť tyou "Parmazán", "Sojová rýže", protože vždy, když jsem tam byla, žádnou takovou neměli.

      Delete

Thank you for your comment :)