Advertise





Instalife #8

Skoro až nemohu uvěřit, že můj poslední instagramový post, byl publikován na konci prázdnin. Jedním z důvodů, proč tomu tak bylo, byla absence fotoaparátu. Jsem strašný perfekcionista, a jednoduše nerada posílám na svůj účet nekvalitní fotky. Můj detox ovšem skončil, já mám nový foťák a můj instagram má novou várku fotek (a stále se snažím o to, aby každá ladila).

I can't believe, it's been more than 2 months since my last instagram post. Reason for it is really simple - in September, I didn't have my camera and as a huge perfectionist, I couldn't send pictures from my phone, because of bad quality. Anyway, I have new camera and that means new instalife.



Všechny tyto fotky spojuje jedna základní věc, a tou je podzim. Ať už se jedná o barvu, atmosféru, nebo příchuť jídla, všechny ve mě probouzí takovou tu klasickou podzimní náladu (dokonce i vánoční káva ze Starbucks). Pokud se jedná o mou lásku k jídlu a dobrému pití, stále přetrvává a snad se ještě více stupňuje. Nedovedu si představit, že bych držela nějakou dietu, jelikož na něco takového jsem zřejmě slaboch (a až moc velký požitkář). To, čeho si teď nejvíce vážím, je čas strávený na nějakém pěkném místě, buď jen s mým foťákem, nebo s někým, s kým si mám co říct. Hokejová bitva, bruch s kamarádkou Karin, farmářské trhy a nákupy se spolužačkou Terezkou jsou pro mě právě tím odpočinkem, který v maturitním ročníku potřebuji víc a víc. Je to můj způsob, jak bojovat se stresem a únavou a ani Vám nedokážu popsat, jak moc se těším, až bude po všem a já budu mít prázdniny. Dalším důvodem, proč se tak těším, je můj "vlasový plán", který Vám prozrazovat nebudu, ale má fotka Vám může z pár procent poradit (vážně jen z pár :)). 

All these pictures have one thing in common - autumn. Colour, atmosphere, food flavor, basically all these things together arouse the real autumnal mood in me (even Christmas coffee from Starbucks). When it comes to food, I am a huge food lover and I can't imagine myself as a vegan. I guess I am to week for such self-abandonment. One thing I really apprecciate in these busy days, is time spent on beautiful place with people I love or alone with my camera. Hockey match, brunch with my friend Karin, farm market or shopping with my schoolmate Ter is the perfect way how to reduce stress and anxiety. I can't even say, how much I am looking forward to end of my school year especially because I have a "hair plan".  I won't tell you anything about it, but you can see a really tiny part of it on my selfie.

A to je pro dnešek vše. Jak bojujete se stresem Vy?

And that's it for today. How do you fight against the anxiety? 

2 Comments

  1. Jéé krásne fotky ! :) milujem tieto instagram posty ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  2. Dvojčo, můžu tě naprosto uklidnit, že fotky perfektně ladí a jsou prostě nádherné, tvůj instagram by měl sledovat celý svět! ♥

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)