Advertise





No Time, New Hair, Shopping Troubles

Ani Vám nedokáži říct, jak moc mi psaní článků chybí. Můžu mít sebevíce nápadů, ale jakmile příjde na jejich realizování, není čas.Třeba teď o víkendu, jsem natáčela video, které bych chtěla vydat v pátek, ale zatím jsem ve fázi, že je jakž takž sestříhané, ale není u něj ani mluvení, ani hudba. Nicméně video, na které jsem si čas našla, je po dlouhé době vlog. Je to takový týdenní sestřih toho, co jsem za tu dobu dělala. Nebudu Vám toho prozrazovat moc, ale řekněme, že ta "vlasová" změna, která měla nastat až po maturitě, z části nastala už teď. A teď už mlčím a Vy se můžete podívat na vlog :)

PS: Taky se tak těšíte na Vánoce?

 

1 Comments

  1. Říkala jsem si, že určitě ve videu bude, jak něco pečeš/ vaříš. A ono to tak je! Také jsme pekli perníčky a jsou výborný! Už jsem je i ozdobila a prostě mňam! Týjo, ty v tich brýlích vypadáš úplně jinak! :O Samozřejmě ti to sluší! :-)
    Páni, to je změna. Máš boží vlasy! Sluší ti to, neskutečně! Změna je život. změna je!
    Tybláho, ty kudrlinky jsou boží! Jsi kočka.
    Na všechna tvá videa se těším! Moc! :-)

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)