Advertise





Instalife #9

První týden ve škole je za mnou a za mě už by to stačilo. Raději bych to teď utnula, učila se na maturitu, a ne na tu hromadu testů, které mě čekají příští týden, a na které nemohu zapomenout ani doma, protože upozornění na ně na mě křičí jak z kalendáře, tak diáře. Dost bylo stěžování, teď raději k novému instagramovému článku. Pokud mě ještě nesledujete a uvědomujete si tu hroznou chybu, mrkněte na můj instagram TADY (chtěla jsem znít hrozně drsně, ale nepovedlo se, takže prosím, prosím, určitě se na něj mrkněte).

First week of school is over and for me, it's enough. I would like to stay at home and just learn for my last examination in the end of 2nd semester and not for all these exams I have to pass next week. Enough of stressful things, back to the topic. If you don't follow me, you should definitely check my instagram account HERE.





Ke Costa Coffee už nic říkat nemusím. Můj oblíbenec - ostružinová čokoláda, je stále srdeční záležitostí, zatím co novinka - cappuccino slaný karamel, se na seznam oblíbenců nikdy nedostane. Ještě teď cítím, jak mi vibrovalo celé tělo z toho všeho cukru. Skvělým objevem je kavárna Polo Caffé v centru Ostravy, kde jsme se spolu s nejlepší kamarádkou válely na posteli se sýrovou panini a následně i čokoládovými fondue. Postel v kavárně, to je sen co? Jen škoda, že je tam ta postel jen jedna. Konečně jsem se naučila přidávat více fotek, aniž by mě znervózňovala představa, že nejsou sladěné do jedné barvy. A víte co? Ten pocit, když si otevřu instagram a vidím všechny ty zážitky, je k nezaplacení. Jedním takovým byl výlet do Krakowa, kde jsem si to naprosto užila a určitě se těším na příští Vánoce. Poslední fotka tak nějak znázorňuje mé prázdniny - mikina, pyžamové kalhoty, norské ponožky a vánoční pohoda, jak já bych to vrátila zpět.


Costa Coffee.. no need to write more, right? My favourite drink of all time - Black Forest Hot Chocolate just rocks my heart and my soul. On the other hand - Salted Caramel Cappuccino, will never be on my list of favourite things. And when I say never I mean never ever. I can still feel all the sugar. One day, me and my best friend Bett, we went to a lovely café called Polo Caffé. We were lying on a bed, eating Panini and chocolate fondue and just having such a good time. Just tell me, doesn't bed in a café sound like a dream Finally, I add more pictures on my instagram and I am really glad for it. It's really nice to look at these pictures and think about all the moments connected with them. Such moment was my trip to Krakow with my mum. I'm looking forward to visit this city someday soon. Last picture shows how I spend last week of December - jumper, PJ pants, Christmas socks and Christmas spirit, oh how I want to go back to December.


PS: Pokud je tady nějaký čtenář, co už má maturitu za sebou (a není to moje mamka, protože ta se učit nemusela, že mami?), mám takový malý dotaz. Jak jste se učili na maturitu vy? Jak moc, jak často, jakým způsobem, kde? Já mám pocit, že se budu muset zavřít do sklepa, abych se vážně soustředila. 

PS2: Dnes jsem náhodou narazila na svůj starý ask, zasmála se všem starým otázkám a všechny je smazala. Pokud na mě máte nějakou otázku, a nechcete ji psát do komentářů, máte jedinečnou možnost ji napsat na ask.

1 Comments

  1. Ach jo, teďka se mi po prázdninách stýská ještě víc. Mám pocit, že už to v tý škole nevydržím a pak přijdu domů a můžu se jít rovnou učit :( Ta postel v kavárně je bezvadnej nápad, to bych taky brala :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)