Advertise





P.I.I.T.

Zdravím všechny. Jsem tady se slíbeným článkem o tom, jak cvičím. Není to žádná věda, ale říkala jsem si, že pro někoho, kdo začíná, by to mohla být dobrá inspirace. Základ je v tom, že každý týden je zaměřen na něco jiného - nohy + zadek, břicho nebo ruce + záda. Není to ale v tom, že bych ten týden necvičila nic jiného.



Dejme tomu, že je týden, kdy cvičím cviky na břicho. V pondělí cvičím opravdu jen a jen břicho, v úterý k tomu přidám i cviky na nohy a zadek a ve středu na ruce a záda s tím, že cvičení na břicho převládá. Zbytek týdne už je opět jen "břišní".  To, kolikrát týdně cvičím, záleží i na tom, jak jsem na tom s časem. Pokud je den, kdy nejsem ani chvilku doma, nebo mám učení tolik, že musím začít hned po příchodu domů (což se spíš nestává), cvičení jednoduše přesunu na další den.

Po 3 týdnech změním videa na všechny části těla, abych se u posilování nenudila a abych tzv. "zvýšila" zátěž. Tento měsíc je ve znamení videí s názvem PIIT. Jedná se o jakousi kombinaci posilování a cardia. Posilujete a zároveň zlepšujete fyzičku.

Po každém odcvičení se ještě pořádně protáhnu. Nejen, že se chci být ohebnější/pružnější/flexibilnější, ale také nechci další den chodit jako důchodce.


Neříkám, že můj styl cvičení je ten nejsprávnější, ale je to něco, co mi naprosto vyhovuje a musím říct, že začínám vidět změny nejen na těle, ale i v duši. Jsem mnohem spokojenější, než když jsem přišla domů, lehla si na gauč a sledovala seriál.

2 Comments

Thank you for your comment :)