Advertise





February Favourites

Konečně jsem se dostala k psaní nového článku. Jak se tak na to dívám, tento měsíc nebyl moc bohatý na oblíbence, ale čemu se také divím. Byl to hrozně krátký měsíc, který utekl neuvěřitelně rychle.

Finally I am here with new article. This month was really short and really quickly went away. It's crazy how time flies. It's like it was yesterday, when I got my Christmas' presents and now, I am preparing myself for spring. 






Hodně dlouho jsem se snažila najít perfektní linky, ale stále marně. Gelové po nějaké době vyschly a drolily se, a fixa se hned smazala. Nakonec jsem dala na radu Karin a koupila si voděodolné linky od Essence. Stály mě kolem 35 korun a jsou prostě perfektní. 

I've been looking for perfect eyeliner for a very long time. One day, I've found an article on my favourite blog where Karin talked about waterproof eyeliner from Essence. I bought it and fell in love. It stays where it should stay and has really intense colour. It costs around 1 euro - mind-blowing huh?


Oblečení, ve kterém v poslední době prakticky žiju, vidíte právě na fotce. Pruhované triko z Lindexu je z velmi příjemného materiálu a nemá výstřih, což u triček v poslední době vyhledávám. Svetr z New Yorkeru, který mi mamka koupila, když jsme jeli o prázdninách domů z Liberce, teď nosím prakticky ke všemu. Nezáleží na tom, k čemu si ho beru, protože pod kabátem není vůbec vidět, ale svou funkci - hřát mě, plní dokonale. Je to perfektní společník na cesty, protože mám zkušenost s tím, že občas ve vlaku profukuje a není nic horšího, než přijet někam a onemocnět první den (i to se mi už stalo).

In this picture you can see the most comfortable clothes I own. This t-shirt from Lindex is really soft and I like that it has no neckline. In fact I don't feel very well in shirts with huge V-neck. Sweater from New Yorker has been given to me and it is kind of my buddy for travelling. Sometimes when I travel by train, I am a little bit cold and that's why I need something to put on my shoulders. Also, it is a really good blanket.





Když už je únorový seznam oblíbenců tak krátký, rozhodla jsem se přidat novou kategorii a to oblíbené místo. V tomto případě tedy místa - Marthy's Kitchen a Krakow. O bistru jsem vám psala už 2x, a i když je to málo na to, abych řekla, že je to nejlepší místo pro snídaně, musím ho alespoň pasovat na oblíbené místo tohoto měsíce. A to samé platí o Krakowě. Byla jsem tam zatím jen 2x, ale to město má své kouzlo, které si mě získalo. 

I don't have mach things to share with you today, but I decided to pick 2 places I fell in love with this month. It is bistro Marthy's Kitchen and Krakow. I've been to Marthy's Kitchen twice, but it has some magical sparkle that makes me want to go back and eat there everything. Krakow has such magical sparkle too and I am really looking forward to visit this city again. 



Posledním oblíbencem je film "Bota jménem Melichar", který jsem si na začátku měsíce pouštěla minimálně 4x za sebou. Je to docela "starý" film, takže se nemusí líbit každému (třeba mojí mamce :(), ale já ho mám z nějakého důvodu moc ráda. 

Last favourite thing is a Czech movie called "Shoe named Melichar". It is an old movie, but I really like it.

To je pro dnešní článek úplně všechno. Včera jsem byla na maturitním plese a poté i na after párty, takže můj mozek ještě stále spí a já nejsem schopna utvořit normálně vypadající větu. I přes to doufám, že vše, co jsem napsala, dávalo smysl a vám se článek líbil.

That's it for today. Yesterday, I was on my friend's prom and then we went to after party and my brain is still very sleepy. I am not even able to create normal sentence. I am so sorry. I hope you like this article anyway.

4 Comments

  1. Ty linky od Essence mám taky a za tu cenu prostě dokonalost :)
    eL

    ReplyDelete
  2. To pruhované tričko je moc krásné :)


    Jarní Soutěž

    ReplyDelete
  3. Proužky a svetry jsou moje! Bota jménem Melichar je super film, mám ho moc ráda!

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)