Advertise





Instalife #13 - Food and Even More Food

Zdravím všechny. Právě sedím ve vlaku, popíjím ledový čaj z Costa Coffee a sleduji kapky deště stékající po okně. No dobře, možná už nepiju ledový čaj, protože jsem ho stihla vypít dříve, než jsem nastoupila do vlaku, ale tahle verze zní více poeticky. Přemýšlela jsem nad tím, o čem dnešní článek bude a uvědomila si, že už je to nějaká doba, co jsem psala instagramovou rekapitulaci. Snažila jsem se vybrat hlavně fotky, které jste neviděli, proto jejich většinu tvoří převážně jídlo.

Hello everybody. Right now, I'm in a train on my way home drinking ice tea from Costa Coffee, watching raindrops on a window next to me. Okay, I'm not drinking ice tea, because I had finished mine even before I got on a board of my train, but just imagine that magical moment of me, not drinking and eating everything in less than 5 minutes. I was wondering what I should write for a while and then I realised I haven't published Instalife for a long time. So here it is.. And please, ignore the fact that food is almost in every single picture.






Jak jsem řekla, většina fotek je plná jídla, ovšem první fotka je unikátní kvůli něčemu jinému (i když ty lasagne byly dost unikátní samy o sobě). Jedná se o kocoura Matyho, který patří mé nejlepší kamarádce. Celou dobu se odmítal fotit, ale jakmile jsem svůj foťák zaměřila na jídlo, přišel dokonce dobrovolně. A to je to, co mám ráda - spontánnost fotek.

As I said, food is almost in every single picture, but the first one is really unique. It's a picture of my best friend's cat Maty who is almost the most 'don't take a picture of me' type of animal. Luckily, when my friend brought our food on table, he decided to sneak around and I was quick enough to capture that lovely moment. And that's what I like - spontaneous pictures and moments.

Už jsem několikrát psala, že se moje léto skládá především z festivalů. K festivalům samozřejmě patří i to nezdravé a kalorické jídlo, kterému jednoduše neodolám. Za zmínku rozhodně stojí borůvkový lopaťák, který jsem okusila na Hukvaldech při Kryštof Kempech a waffle s nuttelou a čokoládou z Benátské, které se jedly, hůř než jsem si představovala (šlehačka všude na tácku, kapesníku a šatech).

I've written many times my summer consists mainly of festivals and festivals are obviously full of junk food. Of course I couldn't resists blueberry cake from Hukvaldy during Kryštof Kemp (czech festival) and waffles with nuttela and chocolate on Benátská (really bad choice in a hot day - whipped cream on a table, tissue and my dress).

Prázdniny mi zlepšují kromě festivalů i moje narozeniny. Ať už si říká každý, co chce, něco na té pozornosti přeci jen je, tak proč si rovnou nedát na instagram #birthdayselfie, že? Rozhodně mám v plánu natočit menší haul dárků, kterými mě obšťastnila rodina a přátelé, ale to odbíhám od tématu. Jak jsem psala na začátku, jsem právě ve vlaku, protože jsem poslední prázdninový týden trávila v Praze. Co by to bylo za návstěvu Prahy bez mé milované zmrzliny Angelato. Ani vám radši neříkám, kolikrát jsem tam za svůj pobyt stihla jít.

Events like festivals make my summer better, but there is another 'thing' that makes it much more special - my birthday. Believe it or not, I think everyone enjoys them a little more due to the attention of.. well, everyone. Yes, I've posted a birthday selfie, I am not ashamed. I'm planning a birthday haul, but sadly, I still make my videos in Czech, but I'll try my best to post it with English article. Anyway, I spent last week of holiday in Prague (surprise, huh). I just can't come to Prague and don't have my favourite ice cream from Angelato. I rather won't even tell you how many times I had Angelato's ice cream there last week.

Kromě Angelata jsem si opět zašla do Peter's Apartment, o kterém jsem psala v jídelním článku z Prahy (tady). Samozřejmě jsem si dala jako pravý dospělák kakao v roztomilém puntíkatém hrníčku, který bych si nejradši odvezla domů. Mezi novinky na mém jídelním seznamu patřilo všemi vychvalované The Farm, kde jsem neodolala francouzským toastům s borůvkami a malinové limonádě a za mě tedy BOMBA. Lepší francouzské toasty jsem zatím nejedla. Poslední novinkou bylo pro mě posezení na večerní Letné, kam jsem náhodou zašla s kamarádem Martinem (který má velké ego už od mala a teď bude mít ještě větší, protože ho zmiňuji ve článku). Nebudu vám lhát, ty schody jsme vyšli s pauzami a byli jsme naprosto mrtví. Tomu říkám fyzička.. už teď se těším, až budu zase cvičit.

Except of Angelato, I've visited Peter's Apartment - bistro I wrote about in article about food in Prague. Of course I've ordered cocoa in polka dotted mug.. I'am an grown adult. I've also visited bistro I know from Instagram called The Farm. I must say their French toast with blueberries and raspberry lemonade was AMAZING. I've never had better French toast. Thing that was new for me was my evening visit of Letna where I came with my friend Martin. I won't lie, these stairs almost killed me. I can't wait to be working out again.

A to je naprosto vše pro tento článek. Já si jdu pustit animovaný film, a poté se vrhnu na knihu, která je jedním z narozeninových dárků. Vám přeji pěkný týden, a pokud jste školou povinní, tak pěkný začátek školního roku.

And that's everything for this post. I'm going to watch animated movie and then read a book. I wish you all wonderfull week and start of school (if your school year starts this week).




7 Comments

  1. Jaktože máš ty fotky tak hezký?:))

    ReplyDelete
  2. taky by mě docela zajímalo, jak fotíš takový boží fotky?? :)

    ReplyDelete
  3. Děkuji moc oběma. Odpověd pro obě - někdy na foťák (Olympus), někdy na mobil (iPhone 6s). Sdílím jen ty, se kterýma jsem naprosto spokojená, takže často taky většina končí v koši. Občas mě to stojí studené jidlo a vzdychání lidí, které zdržuji od jídla jen proto, abych vyfotila opravdu dobrou fotku :D. Pak už to chce "jen" úpravu. O té plánuji i video :)

    ReplyDelete
  4. Ono říkejme si co chceme, ale jídlo je stejně nejvíc fotogenická věc vůbec :D Taky ho nejraději fotím :D
    ...Instantní krása...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Přesně tak. Pak ale bohužel vypadám jako ten největší jedlík :D

      Delete
  5. Miluju tvoje instagramové fotky, máš je vážně dokonalé! ♥

    Another Dominika

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)