Advertise





Hotel Chocolat

Kdo by řekl, že najít místo, kde si můžete dát opravdu čokoládovou horkou čokoládu, bude tak těžké. Zkusila jsem spoustu známých i neznámých kaváren, ale stále ne a ne najít tu, kde by nenabízeli něco, co chutná spíš jako kakao. Nakonec jsem dala na radu kamarádky a zkusila tu v čokoládovně, která nese jméno "Hotel Chocolat" a asi jsem konečně našla to pravé místo, kde si mohu dopřát výborné pití.

Who would have thought that finding place where you can enjoy really chocolate hot chocolate would be so hard. I've tried so many famous and not really famous places, but I haven't found the perfect one until Friday. I decided to follow advice of my friend and tried hot chocolate in Hotel Chocolat and I'm so glad I did that, because this place is just perfect!

Samotná čokoládovna se nachází v obchodním centru, což není něco, co bych vyhledávala, ale v tomto případě mi to vůbec nevadí. Celý prostor je totiž rozvržen tak, že když sedíte v kavárně, ani si nepřipadáte jako, že jste ve skutečnosti v obchodě. Interiér mě celkově nadchnul a nejvíce asi neonový nápis "More Cocoa, Less Sugar". 

In Cambridge, Hotel Chocolat is located in a shopping centre which is not something I would normally like or look for, but in this case I actually don't mind. The whole place is designed so when you're in actual café, you don't really feel like you're in shopping centre or in shop in general. The interior is for me very.. I'm looking for a different word that instagramable, but that's somehow perfect.



Tentokrát jsem vyzkoušela 100% čokoládu, protože po spoustě neúspěšných čokoládových pokusech jsem jednoduše chtěla něco opravdu 100%. Slečna, která mě obsluhovala, mi dala raději ochutnat trochu na lžičce, protože každý nemá rád, když je čokoláda hořká. Já jako milovník hořké čokolády jsem to naopak vítala s nadšením a hned si poručila větší velikost s kopcem čokoládové šlehačky navrch.

This time I went for 100% chocolate, because after several not chocolate chocolates, I wanted to have something 100%. Girl who was serving me asked me If I ever had it and gave me spoon of it just in case I didn't like it, but I was all about the taste and in the end went for large cup with huge portion of cream on a top.




Když k celé té dokonalosti ještě přidáte vánoční hudbu, která tam hrála, a do ruky mi dáte novou knihu, naprosto tím celý ten zážitek umocníte. Já jsem si čas strávený v Hotel Chocolat moc užila a už teď se těším, až si tam příští pátek zajdu na nějaký jiný typ čokolády.

Now just add Christmas music, take a good book and voila - here's your recipe for perfection. I really enjoyed time spent here and I'm really looking forward to go there next Friday.

2 Comments

  1. Mnam! :) Vypadá to vážně luxusně :)
    Ejnets in Lisboa

    ReplyDelete
  2. Vypadá to božsky a k tomu ta kniha, to je prostě ráj! ♥ Líbí se mi tenhle styl článků, který člověk může využít v praxi. :)

    Nakonec bych tě chtěla pozvat na Vánoční giveaway, které probíhá na mém blogu. Protože Vánoce jsou o obdarovávání druhých! ♥

    EnthusiasTer

    P.S. Nevím, jestli se to poprvé přidalo, tak to radši píšu ještě jednou. :P

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)