Advertise





Cambridge - Week 15

Další týden a zároveň i měsíc v Anglii je pryč a já opět sedím u svého počítače a snažím se ze sebe dostat alespoň pár srozumitelných vět. V poslední době o sobě hodně pochybuji ať z hlediska angličtiny a češtiny, tak z hlediska tvorby a svého zevnějšku. Nevím, čím to je, ale ten pocit ne a ne odejít. O tom dnes psát ale nechci. Raději bych vám chtěla napsat o svém dni volna, který jsem tentokrát netrávila v pohodlí své velké postele.

Another week AND another month in England is gone and I'm here again, trying to write the best out of me. Recently, I've been feeling a bit down. I doubt everything about myself - my English, my body, my clothes, my website.. kind of everything. I don't know why, but the feeling's just here and I can't make it go. Anyway, that's not what this article is about. This article is mainly about my day off surprisingly not spent in my comfortable bed.

Fotka z krmení kačenek je sice z úterý, ale já jsem ji sem prostě musela dát. Ne, že by byla nějak speciální, ale mně se líbí. Teď už ale k pátku. Jelikož poslední den volna byl neuvěřitelně neaktivní, ten, který byl minulý týden, jsem se rozhodla prožít mnohem lépe. Vyrazila jsem na nedaleký American Cemetery and Memorial, což je hřbitov a památník, který vznikl jako památka na americké vojáky (a také ženy), kteří zahynuli v druhé světové válce, zejmena na území UK. Údajně by se mělo jednat o jediný vojenský hřbitov na území Spojeného království připomínající druhou světovou válku. Pokud vás o tom zajímá více a umíte anglicky, určitě se můžete podívat tady. Já se o tom nebudu rozepisovat více a nechám za sebe mluvit fotky. Jediné, co bych k tomu ráda dodala je, že to ve mě zanechalo velký emotivní zážitek. Tolik křížů, tolik životů.. člověku je z toho opravdu docela smutno. 

The first picture is from day when we decided to feed ducks and swans and it has nothing to do with my day off, but I wanted to share it anyway, because I like it. 
I started my day off really early, because I felt a bit guilty about my last day off spent at home. I went to American Cemetery and Memorial which commemorates American soldiers and women who died overseas during World War II, mainly in the United Kingdom. It's the only World War II American military cemetery in the United Kingdom. If you're intrested, you can read more about this place here. I must admit it's a very emotional experience.. so many crosses, so many lives. For now, I'd like to let photograps talk instead of me.











Zbytek dne jsem strávila procházkou ve městě, a poté jsem ještě zaskočila do obchodu, kde jsem byla překvapivě úspěšná a mohu si tímto odškrtnout další věc ze svého wishlistu. Musím říct, že se v posledních dnech moc těším na jarní počasí, protože právě v pátek mi připadalo, že do Anglie už jaro dorazilo. Sice jsem vyrazila méně oblečená, ale to pravé teplé počasí, kdy se nebudu bát nosit tenisky, si musím ještě chvíli počkat. Večer jsme šli do klubu v rámci rozlučky s mou spolubydlící z Finska, a pak.. no pak jsem zaspala do práce, a pak najednou byla neděle. A jak jste trávili víkend vy?

The rest of the day was pretty simple. I walked a bit around the city and then I went to shop and you won't believe, but I found one piece from my wishlist. Amen. 
The weather was beautiful that day and I must admit, even though I always hated warm weather, I'm looking forward to spring. 
In the evening, we went to club, because my roommate from Finland was leaving and here, it's some kind of tradition. When you're leaving, you have to go to club with others.. well, I hope I can change that, because I can imagine better way how to say goodbye. Does that make sense? I wanted to say, I'd like not to go to club and for example go somewhere else and play bowling and have pizza.

3 Comments

  1. Poslední dobou se cítim úplně, ale úplně stejně! Nevím, čím to je. Asi skvrny na slunci :D :)
    Ejnets in Lisboa

    ReplyDelete
  2. Už tady asi pět minut sedím a přemýšlím, co napsat za komentář. Je to zvláštní místo a už jen skrz fotky na mě dýchá svojí atmosférou a nevím proč, ale docela by mě lákalo to vidět na vlastní oči, člověk si kord na podobných místech toho spoustu uvědomí.
    Another Dominika

    ReplyDelete
  3. ♥ I když se těším až za 8 týdnů přiletíš, tak tyhle články žeru! Navíc ten hřbitov?! Vím, že se tohle slovní spojení k tomuto místu nehodí, ale vypadá to tam hrozně pěkně. Podle mě by to tak mělo být, je vidět, že si tam ti lidé těch padlých opravdu váží. Rozhodně se tam musíme vypravit až přijedu! :)

    EnthusiasTer

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)