Advertise





January Favourites

Než si stačím uvědomit, že jeden měsíc skončil, ten další se blíží k polovině. Jiné vysvětlení, než že se zkrátily dny nebo minimálně měsíce, mi nedává smysl. Oblíbenců je tentokrát opravdu po skromnu, protože většina věci ze seznamu za tento měsíc už na nějakém figurovala v minulosti, a tak jsem se rozhodla zaměřit se pouze na nováčky.

How weird is that the first month of 2017 is already gone and the second one is almost in half of its way. There's no better explanation than that days or at least months are much shorter nowadays. This time, I have only a few favourite things, because I'd like to mention only these that haven't been mentioned in articles before. 

Když jsem byla na začátku ledna u kadeřníka, několikrát se zmínil o tom, že mám méně vlasů a jestli mi náhodou nepadají. Velký podíl na tom má samozřejmě stres, který v mém životě bude pořád. Rozhodí mě každá maličkost a detail, že kvůli tomu i plešatím, mi rozhodně nepomohl. Proto má první cesta v Cambridge vedla do Lushe, kde mi sympatická prodavačka doporučila tyto dva produkty. Ta růžová "věc" je šampón na vlasy, kterému se v češtině říká šampuk a v černém kalíšku se ukrývá maska na vlasy. Obě věci voní tak, jak je to pro Lush typické (pro neznalce, božsky) a také mi zatím moc pomáhají, jak je pro Lush zvykem. Vlasy mi sice stále trochu padají, ale mají o něco více objemu a celkově jsou příjemnější na dotek. Nějaké větší účinky budu moct sledovat pravděpodobně až po delším užívání, proto vám dám ještě určitě vědět, jak si produkty vedou i nadále.

During the first week of January, I went to my hairdresser to have my hair done. He mentioned couple times that I'd lost a lot of hair and then he kind of joked about me becoming bold. I don't need a degree in science to know that it's mainly from stress. Stress is part of my every day and the fact that I could be bold some day doesn't make it much better. So the first day in Cambridge, I went to Lush almost 100 % sure they would have some cure. And they did. One really lovely shop assistant recommended me hair treatment and hair bar that smells like a heaven which is kind of typical for Lush and its products. After almost month, I feel like my hair's in much better condition. They're more shiny and more volumes. It's still not the best, but I believe it'll get better with every use. I'll let you know, how's everything going after another while. 



Z oblečení tady mám pouze hodinky Daniel Wellington, které jsem si nadělila k Vánocům. Ta černočerná kombinace mě neskutečně baví a hodinky prakticky nesundávám z ruky. Jediné, co musím ještě doladit, je výměna pásků, která mi vždycky zabere hrozně moc času.


It may sound stupid that my favourite fashion thing is in fact gift that I've given myself, but I can't get enough of these Daniel Wellington watches. They're minimalistic, but still can upgrade any outfit I wear. I wear them almost constantly and if I could, I would sleep with them. The only thing I need to improve is changing the bands. It takes me waaay to long.




Jídelně jsem v poslední době propadla sladkému, což je u mě docela nezvyk. Abych neměla z toho mlsání tak špatné svědomí, zkusila jsem si koupit veganské tyčinky Nakd. Ne, že bych potřebovala jít s proudem veganů neveganů, ale jednoduše byly v akci a já si řekla, proč jim také nedat šanci. A bylo to jen dobře, protože jsem si je zamilovala. Zkusila jsem už pár druhů a nejvíce mi zachutnaly ty čokoládové, a pak překvapivě ty s příchutí mrkvového dortu. Pokud mě znáte už nějaký ten pátek, víte, že mrkvový dort je má srdeční záležitost. A ta tyčinka tak opravdu chutná!

I've never been sweets fan, but now I feel like I still need either chocolate or cookies. Once, I wanted to eat something sweet but not feel as guilty and I decided to try vegan bars by Nakd. Not that I needed to eat something vegan just because it's cool, but there's a really good discount in Sainsbury's and I thought 'why not to try them'. And I'm glad I did, because they are really good. My favourite so far are cocoa delight and surprise, surprise.. carrot cake. The carrot cake one does really taste like carrot cake and that's like a goal for carrot cake lover like me.

Úplně poslední položkou na mém seznamu je ochranné sklo na mobil (bez fotky, nechci vypadat jako "hele, koukejte na můj telefon!"). Něco mi říká, že už jsem o něm psala, ale i kdyby tomu tak bylo, napíšu o něm znovu. Ta kouzelná věc mi zachránila obrazovku telefonu tolikrát, že si to opravdu zaslouží.

The last, but not least is glass screen protector. I feel like I've been talking about it, but even if I have, this little thing have saved my phone so many times, it deserves it!

A to je tedy pro lednové oblíbence úplně vše. Jaké věci by byly na tom vašem seznamu? Jsou věci, které vás tento měsíc naopak zklamaly?

And that's everything. What's on your list of favourite things? Are there any things that disappointed you?

6 Comments

  1. Těším se na recenzi produktů z Lush, Roots jsem dostala jen jako vzorek a doopravdy mě to zajímá, zda je to dobré :)
    Ejnets in Lisboa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě se přihlásím s nějakým tím reportem :)

      Delete
  2. Se máš, že tam máš Lush poblíž, já bych někdy chtěla zkusit ty jejich bomby nebo si k něčemu odtamtud aspoň přičuchnout když jsou ty vůně tak božské :D

    www.double-claire.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je na nic, že to nemůžeš očuchat přes internet, protože pak by to online objednávání bylo mnohem lehčí :D

      Delete
  3. Ty vlasy mě mrzí, ale tak snad to Lush spravi 😉 hodinky vypadaji moc pěkně, podle mě jsou udělala dobře, že jsi si je takhle nadělila 😊 a ty tyčinky, jako už ty jejich obaly vypadají nádherně 😁❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doufejme :(
      Tyčinky určitě nakoupím, než mi tady dojedeš :)

      Delete

Thank you for your comment :)